سایت واکسیناسیون خودرویی در محوطه دانشگاه فنی و حرفه‌ای امیرکبیر اراک مجدد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یاسر قربانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در راستای ارائه خدمات با کیفیت و واکسیناسیون حداکثری گروه‌های هدف، سایت واکسیناسیون خودرویی در محوطه دانشگاه فنی حرفه‌ای امیرکبیر اراک مجدد راه اندازی شد.

قربانی افزود: با توجه به اینکه برای بعضی از گروه‌های هدف امکان حضور در مراکز تجمیعی وجود ندارد، از امروز یکشنبه مورخ ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰، در دانشکده فنی و حرفه‌ای امیرکبیر، واکسیناسیون خودرویی برای این قشر مجدداً راه اندازی می‌شود.

او اضافه کرد: این مرکز از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۰ هر روز هفته به غیر از روز جمعه فعال است و افرادی که مشکل حرکت دارند می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به این مرکز مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به تزریق واکسن دنشجویان بیان کرد: همچنین کلیه دانشجویان ساکن استان مرکزی می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و پس از تعیین محل واکسیناسیون خود، در ساعت و تاریخ تعیین شده به مرکز مربوطه مراجعه نمایند.

او تاکید کرد: دانشجویانی که به هردلیلی موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نشده و یا مشکلی در مراحل ثبت نام داشته اند، می‌توانند با همراه داشتن کارت دانشجویی به یکی از ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت نمایند.

قربانی اظهار کرد: لازم به ذکر است که ۶ مرکز واکسیناسیون سطح اراک (مصلی بیت المقدس، سالن شهید ساکی در خیابان دانشگاه، سالن یادگار امام در شهرک رضوی (گردو)، سالن مدیریت بحران در خیابان قائم مقام، مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی (سپاه روح الله) واقع در خیابان امام (ره) حسینیه ثارالله، سالن دانشگاه آزاد واقع در خیابان دانشگاه (داخل محوطه دانشگاه قنات) از ساعت ۸ صبح تا یک و نیم بعد ازظهر فعال هستند.

او ادامه داد: همچنین به منظور واکسیناسیون حداکثری و رسیدن هر چه سریعتر به سطح ایمنی مطلوب در سطح استان، سه مرکز "شهید ساکی، مصلی بیت المقدس و مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی سپاه در خیابان امام خمینی علاوه برشیفت صبح در شیفت بعدازظهر هم از ساعت سه ونیم تا ۸ شب ارائه خدمت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: در حال حاضر موجودی واکسن برکت در مراکز تجمیعی به صفر رسیده و واجدین شرایط می‌توانند واکسن‌های دیگری، چون آسترازینکا و سینوفارم را دریافت و تزریق نمایند.

او گفت: سرعت واکسیناسیون با سرعت بسیار خوب و مطلوب در حال انجام و محموله جدید واکسن در حال رسیدن به استان مرکزی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.