رئیس فدراسیون هندبال کشور با سفر به مشهد در جریان وضعیت اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ششمین و آخرین دور اردوی تیم ملی هندبال بانوان به میزبانی باشگاه اشتاد سازه در مشهد برگزار شد.

تیم ملی هندبال بانوان قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی اردن برگزار خواهد شد حضور پیدا کند.


بیشتر بخوانید


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور که با هدف در جریان قرار گرفتن وضعیت تیم ملی هندبال بانوان به مشهد سفر کرد، گفت: از زحمات هیئت هندبال خراسان رضوی و باشگاه اشتاد سازه مشهد برای برگزاری این اردو تشکر می‌کنم.

 او افزود: در این سفر جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد و موضوع سالن ویژه هندبال را برای مشهد پیگیری کردیم. امیدواریم با زحمات آقای علیزاده رئیس هیئت هندبال استان و کادر جدید مدیریتی این هیئت که از وضعیت خوبی برخوردار است و با حمایت‌های دولتی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اصلی‌ترین مشکل هندبال استان که داشتن سالن ورزشی اختصاصی است را برطرف کنیم.

 رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: از وزیر محترم ورزش و جوانان می‌خواهیم که توجه بیشتری به ورزش هندبال شود زیرا که ظرفیت‌های بسیاری در کشور داریم و اگر به آن‌ها توجه شود قطعاً طی چند سال آینده حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

همچنین رضا علیزاده رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی نیز در حاشیه سفر رئیس فدراسیون هندبال کشور به مشهد گفت: برگزاری اردو‌های مختلف تیم ملی در مشهد و استان خراسان رضوی موجب انگیزه و علاقمندی در بین عموم مردم به ویژه نسل جوان می‌شود و بر همین اساس با همکاری باشگاه اشتاد سازه اردو‌های مختلفی را تاکنون برگزار کرده‌ایم.

انتهای پیام//ع.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.