معاون فرماندار میامی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز حوزه شهری طی یکسال اخیر رفع شده‌اند، گفت: دو نقطه دیگر حادثه خیز در میامی شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،عباس طاهرانپور معاون فرماندار میامی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک شهرستان باید اجرایی شوند و شهرداران و دهیاران مجری مصوبات هستند، تاکید کرد: موضوعات مربوط به شورای ترافیک در بودجه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا، سفرهای جاده‌ای کمتر شده و نسبت به سال‌های گذشته آمار تصادفات جاده‌ای نیز کاهش پیدا کرده است، افزود: در شورای ترافیک کشور برنامه‌ای ده ساله برای کاهش ده درصدی حجم تصادفات و تلفات جاده‌ای تدوین شده است.

معاون فرماندار میامی با بیان اینکه مهم‌ترین بحث برای کاهش تصادفات، شناخت نقاط حادثه‌خیز است، تاکید داشت: در حوزه شهری، نقاط حادثه‌خیز در سال گذشته شناسایی و مرتفع شده و در سال جدید نیز دو مورد دیگر اعلام شده است.

طاهرانپور با اشاره به اینکه یکی از نقاط حادثه‌خیز، ورودی شهر میامی و بلوار خلیج فارس محسوب می‌شود که با پیگیری‌های انجام‌شده، منابع مالی برای روکش آسفالت آن در نظر گرفته شده است، گفت: ورودی شهر میامی یکی از اولویت‌هایی است که شورای ترافیک استان از شهرستان برنامه عملیاتی برای اصلاح آن می‌خواهد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.