آیا اخذ آزمون شفاهی دریانوردان الزامی است؟

پیام شما شهروندان عزیز در مورد آزمون شفاهی دریانوردان، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد آزمون شفاهی دریانوردان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

دریانوردان عزیز طبق اعلام سازمان دریانوردی برای تمدید گواهینامه شایستگی بخصوص فرماندهان نیاز به دادن آزمون شفاهی است. حال سوال اینجاست سازمان محترم آیا کسانی که چندین دوره گواهینامه خود را تمدید کرده و برای آن تمام مراحل آزمون کتبی و شفاهی را گذرانده‌اند آیا باز هم در زمان تمدید این عمل باید تکرار شود و اگر هدف افزایش سطح دانش دریانوردان می‌باشد که می‌توان با دوره بازآموزی آن را انجام داد نه اینکه برای تمدید، آزمون گرفته شود. این عمل جز سرگردانی دریانوردان در شرایط امروز که بیماری کرونا همه‌گیر شده، نیست و برخلاف شعار سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌هاست چرا که سازمان محترم مانع برای دریانوردان ایجاد نموده است ما دریانوردان ایران از تمام سازمان‌های دریایی و صنف دریانوردان و سازمان دریانوردی تقاضای لغو این دستورالعمل را داشته تا از سرگردانی و بیکاری دریانوردان جلوگیری شود.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد  آزمون شفاهی دریانوردان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

یک مقام مسئول گفت: گرفتن آزمون شفاهی و کتبی از دریانوردان و فرماندهان برای ارتقای شغلی و یا تمدید گواهینامه شایستگی طبق قوانین کنوانسیون لازم و ضروری است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار