پیگیری شد؛

حل مشکل قطعی مکرر و افت فشار آب در روستای گل حصار شهر ری

پیام شما شهروندان عزیز در مورد قطعی مکرر، افت فشار و کیفیت نامناسب آب در روستای گل حصار شهرستان ری، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد قطعی مکرر، افت فشار و کیفیت نامناسب آب در روستای گل حصار شهرستان ری، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

بازگشت به درج مطلبی در بخش شهروند خبرنگار آن رسانه محترم به تاریخ سوم تیر ۱۴۰۳ با عنوان «رنجش اهالی روستای گل‌حصار از قطعی مکرر و افت فشار آب» به استحضار می‌رساند، در پی دریافت گزارش‌های مردمی از سامانه ۱۲۲ در خصوص افت فشار در مسکن مهر روستای گل‌حصار باقرشهر با حضور میدانی مسئولان، ضمن بررسی وضع موجود، مشخص شد که مشکل اصلی مسکن مهر گل حصار نداشتن مخزن ذخیره آب شرب و نصب پمپ غیراستاندارد در ورودی شبکه توزیع آب شرب بوده است.

این گزارش می‌افزاید آبفای منطقه ۶ تهران برای حل مشکل افت فشار ساکنان ۳۴۴ واحدی مسکن مهر گل حصار در پی آن دو شیر خط ۲۰۰ میلی‌متری تعویض و عملیات سه راه گیری ۲۰۰*۱۶۰ در منطقه مورد نظر انجام شد و فشار آب به نقطه مطلوب رسید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار