سرهنگ کهزادی گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص خودرو‌های رسوبی تا کنون تعداد ۶۷ دستگاه خودرو رسوبی از پارکینگ‌ها ایلام ترخیص شده است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: طرح تسهیل ترخیص خودرو‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ از ۱۸ خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تا ۱۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.

او با تاکید بر عدم تمدید مهلت یادشده ازمالکان یا متصرفین خواست هر چه سریعتر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص خودرو‌های توقیفی خودشان اقدام نمایند.

سرهنگ کهزادی بابیان اینکه پلیس راهنمایی ورانندگی و ستاد ترخیص، تنها مرجع صلاحیت دار ترخیص خودرو‌های رسوبی است، افزود:مالکان به منظور جلوگیری از اتلاف وقت از مراجعه به دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر خودداری کنند.

سرهنگ کهزادی اضافه کرد: کسانی که خودرو‌های آن‌ها به دلایل انتظامی توسط کلانتری‌ها یا پلیس آگاهی و... توقیف شده اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات درنظر گرفته شده اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.