سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: تاکنون ۵۰ هزار و ۶۸۰ دز واکسن کرونا در دو نوبت در این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی الله شرفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: در این شهرستان تعداد تزریق نوبت اول ۳۱ هزار و ۵۴۳ نفر و تعداد تزریق نوبت دوم نیز ۱۹ هزار و ۱۳۷ نفر بوده که در مجموع تاکنون ۵۰ هزار و ۶۸۰ دوز واکسن کرونا در مسجدسلیمان تزریق شده است.

او شاخص تزریق نوبت اول را ۴۰ درصد و نوبت دوم را ۲۴ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر حدود ۵۰ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری که ۱۰ نفر از آنان در وضعیت حاد بیماری کرونا قرار دارند.

شرفی بیان داشت: بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، ۶ بخش شامل یک بخش ایزوله ICU، دو بخش ایزوله تنفسی و ۳ بخش سرپایی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: در حال حاضر ۲ دستگاه اکسیژن ساز با خروجی ۶۰۰ لیتر در دقیقه و یک مخزن ۴ تنی اکسیژن فعال و هر ۳ دستگاه در مدار قرار دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری دیگر نیز بزودی وارد مدار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: یک دستگاه آمبولانس که قبلآ در اختیار بیمارستان ۲۲ بهمن قرار داشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز فوریت‌های استان با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان به صورت کامل بازسازی و جهت رفاه حال همشهریان برای نقل و انتقال بیماران به ام آر آی وارد مدار شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.