رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز از پلمب ۲ واحد مکانیکی و تعویض روغنی اتومبیل در این شهرستان در بازرسی‌های انجام شده خبر داد.

آریا ارزانی بیرگانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گشت مشترک کرونا با حضور کارشناسان بهداشت محیط، اداره صمت، نماینده اماکن نیروی انتظامی و فرمانداری از واحد‌های صنفی و کارگاه‌های صنعتی در این شهرستان برگزار شد.

او با بیان اینکه ۵۰ مورد بازرسی از اصناف مختلف انجام شد، افزود: در نتیجه این بازرسی ها، ۲ مغازه مکانیکی و تعویض روغنی اتومبیل پلمب، یک واحد جریمه شدند و ۲ مورد واحد صنفی دیگر اخطاریه گرفتند.

ارزانی بیرگانی با بیان اینکه با واحد‌های صنفی که از قوانین ابلاغ شده سرپیچی کنند، برخورد جدی می‌شود، اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم هرگونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار، فروش اجباری و سایر تخلفات را با سامانه ۱۲۴ به صورت تلفنی و یا از طریق سایت گزارش دهند تا در اسرع وقت بازرسان و کارشناسان مربوطه رسیدگی کرده و برخورد لازم با واحد مربوطه انجام دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.