مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ناوگان حمل و نقل عمومی کالا ۴۸۰ هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی از بنادر جنوب بارگیری و به استان حمل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ۴۸۰ هزار تن کالای اساسی حمل شده ۱۶۸هزار تن گندم و ۳۱۲ هزار تن نهاده‌های دامی شامل جو، ذرت دامی و کنجاله است.

او با بیان اینکه این میزان کالای اساسی با ۲۴ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین ناوگان حمل و نقل عمومی به مقصد استان حمل شده است، اظهار داشت: این کالا‌ها در راستای تخلیه بنادر از کالا‌های دپو شده و اختصاص سهمیه نهاده‌های دامی و کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی از بندر امام استان خوزستان بارگیری و به استان حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: این اقدام با تشکیل قرارگاه حمل کالا‌های اساسی در این اداره کل و با هماهنگی انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و رانندگان وسایل نقلیه سنگین سراسر استان، بسیج کامیون‌ها و رانندگان وسایل نقلیه سنگین و اعزام به جنوب کشور انجام شده است.

علیزاده ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا، هماهنگی با اداره کل غله استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل پشتیبانی امور دام، اداره کل دامپزشکی برای تسهیل در حمل کالا‌های اساسی است.

او  یادآوری کرد: در این مدت تیمی متشکل از کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و نمایندگان صنوف حمل و نقل برای نظارت بر چگونگی حمل این محموله‌ها به بندر امام اعزام شدند و ۴۷ دستگاه ناوگان راهداری استان نیز در ۲ مرحله برای حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی به بندر امام (ره) اعزام شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.