طرح مهر تحصیلی به همت اوقاف بوشهر اجرا شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در اجرای طرح مهر تحصیلی هزار و ۳۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا اسماعیل پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به طرح‌های این اداره کل برای کمک به نیازمندان بیان کرد: یکی از این طرح‌ها طرح مهر تحصیلی است که با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و  عمل به نیات واقفان اجرا می‌شود.

او افزود: در استان بوشهر موقوفاتی نظیر علامه آل عصفور، شادروان قوام الملک، مرحوم شیخ محمد و موقوفاتی دیگر مربوط به این امر وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ادامه داد: در اجرای طرح مهر تحصیلی به مناسبت بازگشایی مدارس، هزار و ۳۰۰ بسته تحصیلی شامل کیف، دفتر و نوشت افزار به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال میان دانش آموزان دو مقطع ابتدایی و متوسطه توزیع شد.

اسماعیل پور نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان را از مهم‌ترین رسالت‌های اوقاف برشمرد و عنوان کرد: باید برکات وقف در جامعه اطلاع رسانی شود.


بیشتر بخوانید


طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود.

این سازمان، امسال ۳۵ هزار بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.