محمدرضا اخباری قصد دارد دروازه خود را برابر تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بسته نگه دارد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال تراکتور در حالی امشب به مصاف تیم النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رود که محمدرضا اخباری دروازه بان این تیم تبریزی به دنبال کلین شیت در این بازی است.

اخباری در بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم پاختاکور ازبکستان ۳ گل دریافت کرد، اما در بازی‌های بعدی برابر الشارجه امارات (۲ بازی)، نیروی هوایی عراق (۲ بازی) و پاختاکور ازبکستان گلی را دریافت نکرد و رکورد ۴۵۷ دقیقه بدون گل خورده را به نام خود ثبت کرد.

کلین شیت‌های اخباری در مرحله گروهی مسابقات رکورد جدیدی در این مرحله از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بود که به نام تراکتور ثبت شد، اما اکنون  قرمزپوشان در وضعیت بسیار متفاوتی نسبت به مرحله گروهی به سر می‌برند و این امر کار اخباری را بسیار سخت کرده است.

تیم تراکتور در آستانه بازی با النصر عربستان در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در وضعیت بسیار بدی از لحاظ مدیریتی به سر می‌برد و با کمبود بازیکن نیز مواجه است.

به هر حال کاپیتان تراکتور می‌تواند با کلین شیت در بازی امشب زمینه ساز صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باشد و  دوباره نام خودش را بر سر زبان‌ها بیندازد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار