‌می‌توانید مهمترین اخبار امروز البرز را در این خبر از نظر بگذرانید و از وقایع آن اطلاع پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، این بسته خبری به مهمترین اخبار امروز سه شنبه بیست و سوم شهریورماه ۱۴۰۰ پرداخته و کافی است برای اطلاع بیشتر از هرخبر، تیتر آن را لمس کنید.

دانش آموزان و والدین واکسن کرونا دریافت می‌کنند

علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح چند طرح در البرز گفت: سال تحصیلی امسال به صورت غیرحضوری در بستر شبکه شاد آغاز خواهد شد و با توجه به روند واکسیناسیون دانش آموزان و اولیا که در دستورکار قرار دارد، بازگشایی مدارس نیز دنبال می شود.

جاماندگان سهام عدالت به حق خود می‌رسند؟

حیدری، سخنگوی سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی گفت: به زودی زمان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت از سوی دولت اعلام می شود؛ این ثبت نام به صورت غیرحضوری خواهد بود.

واکنش شرکت عمران به کلاهبرداری در مسکن مهر شهرجدید هشتگرد

افرادی تحت عنوان یک شرکت با عنوان ابنیه راه روماک از طریق طرح واگذاری آپارتمان، اقدام به فروش واحدهای آپارتمانی در شهر جدید هشتگرد کردند اما هیچ گونه آپارتمانی به مردم تحویل نداده و متواری شده بودند...

وقتی نان از دست ناظران در می‌رود/ بازار مرغ خوابید، تخم مرغ فریاد می‌کشد

افزایش نیافتن قیمت نان پس از افزایش نرخ آرد و دستمزد شاطران باعث شد که تخلفات صنفی نانوایی ها در سراسر البرز بالا بگیرد؛ مدیرکل صمت البرز قبلا در این باره اعلام کرده بود که منتظر اعلام هزینه های کارشناسی نانوایی ها از سوی اتحادیه این صنف است.

البرزی ها بخوانند؛ بیمه سربازی را هم می‌شود خرید

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: خریداری سابقه بیمه سربازی از طریق پرداخت هفت درصد حقوق هرماه به صورت نقد و اقساط امکان پذیر است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.