فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲ محموله بزرگ ۳۹۵ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان‌های هندیجان و بهبهان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر به شهرستان‌های هندیجان و بهبهان مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اقدام اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی سمند حامل موادمخدر را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس شهرستان هندیجان در عملیاتی منسجم آن را متوقف و مقدار ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

صالحی بیان داشت: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و کنترل جاده‌ای ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن‌ها مقدار ۷۵ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در مجموع مقدار ۳۹۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ۴ سوداگر مرگ در این ارتباط دستگیر شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.