سرگرد بسطامی در جلسه مشترک با سپاه شهرستان ملکشاهی، گفت: تعامل سپاه و ناجا برای اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش عمومی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرگرد بهزاد بسطامی ،فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان ملکشاهی، بیان داشت: تداوم و تعمیق روابط سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز توفیق در ماموریت‌های مشترک شده و تقویت امنیت پایدار در بین شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

او سپاه و بسیج را سرمایه عظیم و حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با یاری خداوند متعال هیچ جدایی بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران وجود ندارد و همه نیرو‌های مسلح در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش و کوشش هستند و در یک مسیر گام برمی دارند.

سرگرد بسطامی، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم دنبال نکرده و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و در این راستا تعامل و برگزاری جلسه‌های دو طرفه بین سپاه و نیروی انتظامی یک امر ضروری است که باید تداوم داشته باشد.

در ادامه سرهنگ  رسول مرادیان فرمانده سپاه شهرستان ملکشاهی ضمن تبریک انتصاب سرگرد بهزاد بسطامی فرمانده جدید شهرستان ملکشاهی، گفت: نیروی انتظامی مایه اقتدار و امنیت جامعه است و بخش عظیم امنیت جامعه مربوط به هوشیاری و توانمندی نیرو‌های پلیس است که با جان و دل به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

او از آمادگی سپاه برای همکاری با نیروی انتظامی خبر داد و اظهارکرد: سپاه پاسداران با تمام وجود از طرح و ماموریت‌های ذاتی پلیس که در راستای امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان است حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در خاتمه به ظرفیت عظیم بسیج اشاره کرد و بیان نمود: هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد، چراکه عملکرد پلیس و بسیج لازم و ملزوم یکدیگر است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.