جانشین انتظامی استان ایلام:

پلیس با اجرای طرح‌های پیشگیرانه اجازه فعالیت به سوداگران مرگ را نخواهد داد

نجفی ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را اعتیاد به مواد مخدر دانست گفت:پلیس با اجرای طرح‌های پیشگیرانه اجازه فعالیت به سوداگران مرگ را نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  سرهنگ حسین نجفی در نشست کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان اظهار داشت:متاسفانه دستان پدید دشمنان این نظام مقدس در خصوص توسعه و گسترش مصرف مواد مخدر و به انحراف کشاندن جوانان این مملکت همچنان در حال تکاپو است مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه‌های پلیس می‌باشد.

او ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را اعتیاد به مواد مخدر دانست و افزود:جرائمی، چون سرقت، نزاع و موضوعاتی از این قبیل ریشه و علت اصلی آن‌ها به اعتیاد ختم می‌شود.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد : امروزه مبارزه با مواد مخدر، بیش از آنکه ماموریتی در راستای وظایف نیروی انتظامی باشد، اقدامی استراتژیک در مقابل با ابزار نظام سلطه جهانی در انحطاط جوامع انسانی و همه در برابر آن مسئولیت دارند و بایستی تلاش کنند.

او با اشاره به اقدامات اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی درباره مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، شهیدان نیروی انتظامی را دلیلی بر این ادعا دانست و اضافه کرد : موضوع مواد مخدر نیازمند یک نگاه جهادی ملت‌هاست و اقدامات انجام شده بدون مشارکت مردم، مسئولان و حضور خانواده به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان در چند ماه گذشته اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با ورود مبارزه با مواد مخدر به استان انجام داده است و در آینده نیز این برخورد را با اجرای طرح‌های مختلف و پشتوانه محکم دستگاه قضایی استمرار خواهد داشت و اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ آزادانه به فعالیت‌های مجرمانه خود بپردازد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.