معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد قیمت هر کیسه سیمان در استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سیمان در هفته‌های اخیر به یکی از مشکل بزرگ در عرصه ساخت و ساز تبدیل شده است به گونه‌ای که هم قیمت آن افزایش یافته و هم شاهد کمبود این محصول در بازار هستیم.

مسئولان استان  دلیل این کمبود و افزایش قیمت را قطعی برق واحد‌های تولید سیمان در کشور و استان عنوان کردند.

اما به نظر می‌رسد این مشکل نیز به تدریج در حال برطرف شدن است و در روز‌های آتی مشکل قیمت و کمبود سیمان حل خواهد شد.

علی افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت یزد گفت: قیمت هر کیسه سیمان در کارخانه ۲۵ هزار تومان است و مصرف کننده نیز می‌تواند هر کیسه سیمان را در داخل استان به قیمت ۳۲ هزار تومان و خارج استان به قیمت ۳۳ هزار تومان خریداری کند.

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که این شرایط هنوز در بازار حاکم نشده و باید در روز‌های آینده منتظر برطرف شدن این مشکل باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارعان
۲۳:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
چرا بدون تحقیق حرف مسئولیت را چاپ میکنید اینقدر از مرحله پرتند که از کرایه کالای سنگینی مثل سیمان خبر ندارند .اولا قیمت پایه در بورس ۲۷۵۰۰ میباشد ضمنا ۹ درصد ارزش افزوده میخوره کرایه هر کیسه سیمان تهران ۴ هزارتومان است ساوه یا آبیک ۵ و ۶ هزارتومن برای هر کیسه میباشد .هر کیسه سیمان هزار تومن حداقل برای تخلیه پرداخت میشه..سود فروشنده ۱۲ درصد ..این قیمت درب مصالح فروشیست بارگیری و حمل تا محل مصرف هم اضافه نمائید.سیمان یک کالای سنگین است..
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن کنید
آخرین اخبار