فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۳۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری با تلاش و هوشیاری ماموران نیروی انتظامی از یک شبکه قاچاق تسلیحات شناسایی و کشف شد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی به هویت معلوم در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان مهاباد موضوع به دلیل حساسیت آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی نامحسوس در نهایت موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهم تعداد ۲۵ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت، ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همچنین در این بازرسی تعداد هزار فشنگ جنگی و ۳۴ تیغه خشاب کلت کمری کشف و ضبط شد.

سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به قاچاق سلاح و فروش آن با همکاری چند نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی اضافه کرد:  تلاش برای دستگیری تمامی اعضای این شبکه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز برخورد شدید خواهد کرد افزود: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
چندسال پیش طرح جمع آوری سلاح بود بازم مانده؟ یا هربارازمرزوارد میشه؟ چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
چون میخوان مثلا برعندازی کنن