محدودیت تست کرونا در بوشهر پیگیری شد

پیام شما شهروندان عزیز در مورد ساعت‌های محدود تست کرونا در بوشهر، پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز درمورد ساعت‌های محدود تست کرونا در شهرستان کنگان ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استانها ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

مرکز سلامت قدس شهرستان کنگان استان بوشهر فقط ۲ ساعت در روز آن هم از ۷صبح تا ۹صبح تست کرونا می‌گیرد در حالی که این تنها مرکز تست گیری شهر است. شهری پروژه‌ای و دارای مراجعه کننده‌های زیادی از شاغلان شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاه مردم عادی و خانوار‌ها است. در این مجموعه اگر کسی هم کرونا نداشته باشد آنجا حتما بیمار می‌شود. خیلی از افراد به این ساعت تست گیری نمی‌رسند و بی خیال می‌شوند و به جمع مردم برمی گردند که شمار بیماری‌های پنهان را تصاعدی افزایش می‌دهد. آیا بهتر نیست بعداز ظهر و شب‌ها هم هر نوبت ۲ساعت تست گیری کنند؟

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در را در مورد ساعت‌های محدود تست کرونا در شهرستان کنگان پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

شبکه بهداشت و درمان کنگان اعلام کرد: با توجه به گستردگی برنامه واکسیناسیون، نیروی لازم برای افزایش زمان نمونه‌گیری کرونا در این شهرستان وجود ندارد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار