معاون فرماندار مهاباد گفت: شهرستان مهاباد ظرفیت لازم را در بخش گردشگری دارد که برنامه ریزی و سرمایه گذاری در این حوزه می‌تواند نقش مهمی در توسعه آن داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، خشایار صنعتی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد در جلسه سرمایه گذاری مهاباد اظهار کرد: این شهرستان با توجه به شرایط و دارا بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه در بخش‌های مختلف نیاز به معرفی و شناساندن پتانسیل‌های موجود به سرمایه گذاران دارد.

صنعتی افزود: همچنین در بخش صنایع پایین دستی کشاورزی و باغداری، بخش معادن، صنعت و گردشگری ظرفیت‌های بسیار قابل توجهی در سطح شهرستان وجود دارد که به طور مطلوب تاکنون ارائه و معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه مهاباد جزء شهر‌های گردشگرپذیر شمال غرب کشور است، اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری در این منطقه باتوجه به اینکه بسیاری از زیرساخت‌های آن به صورت طبیعی فراهم شده می‌تواند مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گیرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: در قالب برگزاری همایش جذب سرمایه گذار، تلاش می‌کنیم تمام پتانسیل‌های موجود در قالب بسته‌های پیشنهادی در زمینه‌های مختلف به سرمایه گذاران سراسر کشور ارائه شود تا بتوان با جذب این افراد زمینه و توسعه شهرستان رونق دوباره به خود بگیرد.

صنعتی در ادامه به لزوم رفع موانع جذب سرمایه گذاری و بروکراسی اداری اشاره کرد و گفت: تحقق شعار سال تنها با تسهیل امور سرمایه گذاری و رفع موانعی که بر سر راه سرمایه گذار قرار دارد، تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.