کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» در آستانه هفته دفاع مقدس به چاپ رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، سیدحسین ناظر در کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» که به ثبت شماره استاندارد بین المللی کتاب و سازمان اسناد و کتابخانه‌های ملی ایران رسیده، به تاریخچه پیدایش و شکل‌گیری رادیو و تلویزیون در جهان، ایران و بوشهر پرداخته است.

نویسنده در این کتاب، به چگونگی راه اندازی مراحل مقدماتی بستر‌های اطلاع رسانی اخبار جنگ تحمیلی با پخش آژیر قرمز و ۴۰ نقطه طلایی در روند رشد و توسعه چهل ساله تشکیل و تداوم فعالیت صدا و سیمای مرکز بوشهر اشاره کرده است.

او، در کتاب از این مرکز به عنوان اولین مولود رسانه‌ای انقلاب اسلامی و یک پل از سی و سه پل رود همیشه جاری رسانه ملی نام برده است.

به نوشته ناظر، صدا و سیمای مرکز بوشهر در ۴۰ سال فعالیت خود بیش از ۱۸ میلیون دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش کرده که حدود ۳۰ درصد آن با موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و مقاومت و پیروزی بوده است.


بیشتر بخوانید


در این کتاب یاد ۱۷۱ شهید، هزار و ۱۰۲ جانباز و ۱۲۲ آزاده سرافراز سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته شده است.

«از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» با شمارگان هزار نسخه و در قطع خشتی بزرگ چاپ شده است که به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس و سالگرد آغاز فعالیت این مرکز رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.