اگر خرید شما از بین خودروهای مونتاژی و یا خودروهای وارداتی باشد، تنوع موجود در بازار ممکن است تبدیل به یک انتخاب پیچیده و سخت شود.

 به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر خرید شما از بین خودروهای مونتاژی و یا خودروهای وارداتی باشد، تنوع موجود در بازار ممکن است تبدیل به یک انتخاب پیچیده و سخت شود و وجود گزینه های متعدد امکان دارد شما را گمراه کرده و تحت تاثیر تبلیغات فروشندگان و اطلاعات نادرست، سرمایه خود را خرج خرید یک خودروی نامناسب کنید که علاوه بر خدمات پس از فروش ضعیف، ممکن است نیازهای شما در بخش فنی، رفاهی و یا بخش های دیگر را به خوبی پاسخ ندهد.

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، طی سال ها فعالیت خود همواره تلاش کرده تا مخاطبان خود را در انتخاب صحیح یک خودرو، متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند. خودروبانک این افتخار را دارد که بدون تعلق داشتن به گروه خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به دنیای خودرو اداره شده و همواره سعی کرده نقدهای خود را منصفانه، کاملا بی طرف و تنها براساس واقعیت های موجود انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

خودروبانک همچنین در بین سایت های خودرویی کشور، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق و اشاره به نقاط ضعف و قوت هر خودرو در بازار ایران، در اختیار هموطنان قرار می دهد.

بررسی اخبار روز ایران و جهان در خودروبانک

در خودروبانک، مهم ترین بخش سایت به اخبار روز اختصاص داده شده و مهم ترین اخبار خودرو ایران و جهان در حوزه تخصصی خودرو تحت پوشش قرار می گیرد. اگر هم از طرفداران پروپاقرص مسابقات فرمول یک جهان هستید، بخش ویژه ای در سایت برای شما طراحی شده است.

در بخش موتوراسپرت سایت خودروبانک، شما می توانید از جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول 1 در سریع ترین زمان ممکن با خبر شوید.

برنامه فروش ایران خودرو و سایپا

شیوع ویروس کرونا در کشور باعث افزایش ناگهانی نرخ ارز شد و به دنبال آن شاهد افزایش قیمت دیگر کالاهای موجود در کشور بویژه خودرو بودیم که از ابتدای سال 99 شدت گرفت و افزایش های عجیبی را در بازار کشور شاهد بودیم که تا به امروز هم ادامه دارد، همین موضوع باعث شد تا پای سازمان ها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی کشور به موضوع خودرو باز شده و نتیجه آن فروش خودرو با محدودیت های فراوان و به صورت قرعه کشی شود.

براساس این مصوبه، شرکت های خودروساز داخلی موظف شدند تا محصولات خود را به صورت فروش فوق العاده با تحویل 3 ماهه، پیش فروش یکساله و یا مشارکت در فروش به مشتریان عرضه کنند که از زمان اجرا تا به امروز بیش از همه شاهد اجرای دو طرح فروش فوری (فوق العاده) و طرح پیش فروش توسط خودروسازان داخلی بوده ایم.

حال در خودروبانک بخشی ویژه برای شرکت های خودروساز داخلی تعیین شده است که تمامی برنامه های فروش فوق العاده و پیش فروش آنان تحت پوشش قرار می گیرد و می توانید به صورت جداگانه، با مراجعه به صفحه ثبت نام ایران خودرو یا صفحه ثبت نام سایپا در سایت خودروبانک، از تمامی برنامه های فروش این دو خودروساز داخلی مطلع شوند.

اخبار خودرو و مشخصات خودرو را در خودروبانک دنبال کنید

بررسی  و مشخصات سایپا شاهین، محصول جدید سایپا در بازار ایران

بعد از تحریم صنعت خودروسازی بود که شرکت های خودروساز خارجی همکاری خود را با شرکای ایرانی قطع کرده و به طور کامل به شراکت و همکاری خود پایان دادند. پس از آن هم ممنوعیت واردات خودرو به کشور و عدم عرضه خودروهای جدید در بازار، باعث شد تا خودروسازان داخلی خودشان دست به کار شده و محصولاتی جدید برای پاسخ به نیاز بازار طراحی کنند.

ماشین شاهین از جمله مواردی است که می توانیم آن را محصولی ساخته شده در سخت ترین شرایط تحریمی ایران و صنعت خودروسازی معرفی کرد و بزرگ ترین تفاوت و نقطه قوت آن در مقایسه با دیگر محصولات سایپا، می تواند علاوه بر ظاهر متفاوت مربوط به پیشرانه محرک M15 باشد که مجهز به توربوشارژر بوده و می تواند عملکرد مطلوبی برای کاربرانش داشته باشد.

حال اگر جزو کسانی هستید که علاقه به خرید این خودرو و یا کسب اطلاعات بیشتر از آن دارید، گروه خودروبانک بررسی کاملی بر روی ماشین شاهین داشته و شما را با جزییات فنی و ویژگی های مختلف این خودروی تازه نفس بازار ایران آشنا خواهد کرد. 

اخبار خودرو و مشخصات خودرو را در خودروبانک دنبال کنید

آشنایی با سورن پلاس، محصول جدید ایران خودرو برای تنوع سبد عرضه

طی سال های گذشته، کلمه پلاس جذابیت زیادی بین خودروسازان داخلی پیدا کرده و هرگاه می خواهند یکی از محصولات قدیمی خود را با امکانات بیشتر، بهبود مشخصات فنی و تغییرات ظاهری بروزرسانی کنند، انتهای اسم آن یک پلاس اضافه کرده و آن را به عنوان یک خودروی جدید راهی بازار می کنند.

خودرو سورن پلاس را می توان یکی از محصولات ایران خودرو با پسوند پلاس دانست که با دریافت تغییراتی ظاهری و فنی، به عنوان محصولی جدید راهی بازار کشور شده است.

در ابتدای پیدایش، برند سورن برای روزرسانی خودروی سمند متولد شد تا با جلوپنجره بزرگ ‌تر، چراغ های کشیده‌ تر، داشبورد متفاوت و پیشرانه ملی EF7 یک نسخه جدیدتر، کامل تر و لوکس تر از خودروی سمند پیر ایرانی باشد.

حال ایران خودرو با اضافه کردن یکسری امکانات جدید و تغییراتی در بخش فنی و ظاهر خودرو، همین نسخه فیس لیفت سمند را دوباره بروزرسانی کرده و با پسوند پلاس و به عنوان یک خودروی جدید به مشتریان عرضه می کند که برای آشنایی بیشتر با تغییرات و پیشرفت های خودرو سورن پلاس نسبت به نسخه معمولی، می توانید بررسی های کامل خودروبانک بر روی این ماشین را دنبال کنید.

چرا بررسی های تخصصی خودروبانک؟

خودروبانک طی سال ها فعالیت در حوزه خودرو، برندهای معتبری همچون هیوندای، کیا، بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، سمند، جیلی، هوندا، مزدا، سانگ یانگ، لیفان، نیسان و بسیاری از برندهای دیگر که در بازار کشور حضور دارند را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس و هم قیمت، مزیا و معایب هرکدام را برای انتخاب راحت تر مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

برای سهولت کاربران و درک بهتر از تجربه رانندگی با خودروهای جدید بازار، بسیاری از بررسی های خودروبانک به صورت ویدیویی ضبط شده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن نسبت به سایر رقبای موجود در بازار مورد بررسی قرار می گیرد. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین رسانه خودرو در ایران است که تست و بررسی خود بر روی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار