رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ هزار و ۲۰ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شد که حدود هشت هزار دُز بیشتر از رکورد قبلی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی احمد آقاپور رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: با انجام این تعداد تزریق، کل واکسن‌های تزریق شده در آذربایجان غربی، به یک میلیون و ۲۸۸ هزار دُز رسید.

وی اضافه کرد: طی ۲ روز اخیر، ۲ بار شاهد شکسته شدن رکورد واکسیناسیون در آذربایجان غربی بودیم و در این ۴۸ ساعت نزدیک به ۱۳۰ هزار دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد بالای ۳۰ سال در استان و برخی اقشار نظیر خبرنگاران، معلمان و فرهنگیان و رانندگان تاکسی، کارگران و دانشجویان برای دریافت واکسن باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا برای دریافت واکسن، به آنان پیامک ارسال شود.

تاکنون بیش از ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دُز واکسن در کشور تزریق شده است؛ سهم استان از واکسیناسیون در کشور تاکنون ۳.۳ درصد است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.