تمرینات آمادگی تیم هندبال نفت و گاز گچساران آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، تیم هندبال نفت و گاز گچساران با هدف آمادگی هرچه بهتر برای شرکت در لیگ برتر هندبال تمرینات خود را آغاز کرد.

سعید پایاب  سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: دور دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان کشور از ۲۸ تا ۳۱ شهریور جاری در تهران برگزار می‌شود.

سعید پایاب با بیان اینکه تیم هندبال نفت و گاز گچساران امسال با ترکیب بازیکنان بومی و جوانان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، افزود: تیم نفت و گاز گچساران تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت‌ها است.

پایاب با بیان اینکه نماینده استان در رقابت لیگ برتر هندبال در دور دوم به مصاف تیم‌های مس کرمان و ذوب آهن اصفهان می‌رود، گفت: تیم نفت و گاز گچساران یکشنبه ۲۸ شهریور با صنعت مس کرمان و سه شنبه ۳۰ شهریور هم با تیم دوب آهن اصفهان رقابت می کند.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران هم گفت: تمرینات سرعتی و شناسایی نقاط قوت وضعف حریفان این روز‌ها در حال انجام است.

نوروز نژاد با گلایه از بی توجهی مسئولان استانی به تیم هندبال نفت گاز گچساران افزود: تیم هندبال نفت و گاز گچساران تنها تیم لیگ برتری کهگیلویه و بویراحمد است، اما متاسفانه هیچ توجهی به این تیم نمی‌شود.

او با بیان اینکه حمایت فقط مالی نیست اضافه کرد: حضور مسئولان استانی در محل تمرینات این تیم باعث ایجاد انگیزه و بالا رفتن روحیه بازیکنان می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.