معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد از اتمام فرایند واکسیناسیون کارکنان دادگستری و شورا‌های حل اختلاف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید دهقان بنادکی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد گفت: با عنایت به نامه وزیر بهداشت و ابلاغ معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه در خصوص انجام تدابیر لازم برای واکسیناسیون کارکنان دادگستری و شورا‌های حل اختلاف، این اقدام با توافق لازم با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد صورت پذیرفت.

او افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و پس از هماهنگی و تدارکات لازم با ارسال پیامک به کارکنان و بر اساس جدول زمان‌بندی شده، با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و با نظارت نمایندگان مستقر در مکان‌های اعلامی مرحله اول واکسیناسیون قریب به ۱۵۰۰ با استفاده از واکسن‌های برکت، سینوفارم و آسترازنکا انجام شد.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری ادامه داد: مرحله دوز دوم طرح نیز برای کارکنانی که از واکسن‌های سینوفارم و برکت استفاده کرده بودند، به برکت وجود زیرساخت‌های بهداشتی و اتاق پزشک در ساختمان مرکزی دادگستری صورت پذیرفت که تقریبا ۷۰ درصد کارکنان را شامل می‌شد.

او در خصوص آن دسته از کارکنانی که داوطلبانه از واکسن آسترازنکا استفاده کرده بودند، اظهار داشت: تقریبا ۲۰ درصد از کارکنان دادگستری در دوز اول آسترازنکا را انتخاب نموده بودند که در آبان ماه ۱۴۰۰ دوز دوم را دریافت خواهند نمود.

معاون مالی دادگستری استان یزد با اشاره به اتمام بخش عمده‌ای از مراحل فرایند واکسیناسیون کارکنان دادگستری، شورا‌های حل اختلاف و کادر انتظامی دادگستری استان یزد گفت: با تزریق دوز دوم آسترازنکا که نسبت به واکسن‌های دیگر زمانبر‌تر است، فرایند واکسیناسیون در همه مجموعه‌های دادگستری استان یزد در آبان ماه پایان خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.