معمار نژاد گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر اعضای مجمع عمومی، حتماً از بانک مذکور برای تحقق وعده دولت در زمینه احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال حمایت خواهد کرد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت امور اقتصاد و دارایی، عباس معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک عامل بخش مسکن که با حضور اعضای اصلی این مجمع برگزار شد، از حمایت خاندوزی وزیر اقتصاد و رئیس مجمع عمومی بانک برای تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال خبر داد.

در این جلسه معمار نژاد با اشاره به پیام خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به مجمع سالانه بانک تخصصی بخش مسکن تاکید کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر اعضای مجمع عمومی، حتماً از بانک مذکور برای تحقق وعده دولت در زمینه احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال حمایت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرکیانی
۱۲:۴۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
هرچه قدر مسکن وخانه مخصوصا در شهر تهران بیشتر باشه مطمئننا قیمتش هم ارزان میشه قانونی الان بایدیه مسکن توتهران ۵۰متری سیصد تا پانصد میلیون باشه که کسی واسه سرپناه درتهران مشکلی نداشته باشه.ایشالا که به فکر مردم کم درآمد وجیب خالی هم باشید
آخرین اخبار