رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۹ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق طی دیروز اشاره کرد و گفت: آتش سوزی یک دستگاه پراید در منطقه باهنر، خیابان بهاران یک که به علت نشت بنزین رخ داده بود، مهار شد.

او با بیان اینکه مهار آتش سوزی یک دستگاه پراید در منطقه زرگان خیابان مدارس و ترانس برق در خیابان ادهم نبش آهنگری انجام شد، افزود: انفجار گاز در طبقه دوم ساختمان مسکونی ۴ طبقه در منطقه گلستان خیابان ژاله انتهای خیابان اسفندآتش نشانان را به محل حادثه کشاند و نیرو‌های عملیاتی ۱۸ نفر از ساکنان را نجات و ۳ نفر از مصدومان حادثه را به نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری تحویل جسد مرد جوان ۲۶ ساله‌ای به عوامل ۱۱۵ که با حلق آویز کردن، اقدام به خودکشی کرده بود و نجات ۴ شهروند در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در مناطق کیانشهر و کیانپارس و عملیات نجات از کابین آسانسور مسکونی در مناطق فاز ۴ کوی ملت و خیابان قنادان را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.