فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۲ سارق مسلح تلفن همراه با ۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچک زائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در خیابان بسیج شهر چابهار توسط ۲ راکب مسلح و ناشناس یک موتورسیکلت که با سرو صورتی پوشیده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت تلفن همراه یک شهروند کرده بودند موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس در نهایت محل اختفای سارقان شناسایی و متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به ۸ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان چابهار اقرار کردند.
سرهنگ "کوچک زائی" با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ عدد فشنگ جنگی و یک تیغه خشاب و همچنین کشف ۳ دستگاه گوشی سرقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری در مکان‌های تاریک و خلوت و حاشیه‌ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار