موسوی گفت:ساخت ۵ هزار قبر ۲ طبقه در آرامستان بهشت معصومه (س) با هزینه بیش از ۸ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید سیف‌الدین موسوی،مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های سازمان آرامستان‌ها در سال ۱۴۰۰گفت: ساخت المان در میادین و بوستان‌های آرامستان بهشت معصومه (س) شهر قم با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

او با اشاره به برخی از پروژه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در بهشت معصومه (س)گفت: ساخت ۵ هزار قبر عادی دوطبقه با اعتبار پیش‌بینی‌شده ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۹ ماه  آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم ادامه داد: همچنین احداث آرامگاه ۴ و ۶ نفره روباز یک و دوطبقه نیز در ذیل این قرارداد  تا فروردین‌ماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

موسوی بیان کرد: ساخت مسجد دارالسلام (نماز میت و نمازخانه) نیز با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به‌عنوان یکی از پروژه‌ها  در دستور کار قرارگرفته است.

او با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی ۹ هزار و ۹۰۰ مترمربع در محوطه آرامستان بهشت معصومه (س) تصریح کرد: بخشی از این پروژه در دست اقدام است و مابقی نیز تا پایان امسال در بازه زمانی ۶ ماه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
دیگه زمین کندنم هشت میلیارد سرمایه میخاد؟؟ به بیچاره کارگرا مگه چقدر پول میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
عجب نکته ظریفی
آخرین اخبار