امام جمعه فهرج از دولت خواست، در حوزه بورس، مسکن و توقف و کاهش گرانی‌ها در کالا‌های اساسی مردم، اقدامات اساسی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ما در ۸ سال دفاع مقدس به خود باوری رسیدیم و در جنگ تحمیلی دوستان و دشمنان خود را شناختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم.

او افزود: ما درجنگ تحمیلی ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم.

حجت الاسلام آقا ملایی تصریح کرد: دشمن به فرمان استکبار جهانی به کشور عزیزمان حمله کرد و پشت سر صدام تمام ابر قدرت‌ها ایستاده بودند و جنگ ما جنگ حق و باطل و به بیانی دیگر جنگ مستضعفین بر مستکبرین بود.

امام جمعه فهرج بیان داشت: ما در جنگ تحمیلی انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم و پشت استکبار جهانی را شکستیم.

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: ما در جنگ تحمیلی با وجود محاصره‌ اقتصادی و نظامی و کمبود امکانات توانستیم بر استکبارجهانی پیروز شویم.

او با اشاره به اقدام سپاه در پاسخ به تجاوز‌های مکرر تروریست‌ها افزود: هدف گروهک‌ها تجدید اختلافات بین ایران، عراق و اقلیم کردستان است که عملیات سپاه به نوعی جلوگیری از تحقق این اهداف استکباری است.

حجت الاسلام آقا ملایی تصریح کرد: افزایش و تقویت اعتماد عمومی مهمترین اولویت و فوریت دولت سیزدهم است و در حقیقت، این انتظار و توقع عمومی و نخبگانی و مطالبه حضرت امام خامنه‌ای از رئیس جمهور و دولت سیزدهم است.

او بر حضور مستمر و موثر دولت سیزدهم در میان مردم تاکید کرد و گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر مسئولان از مردم دور شدند.

امام جمعه فهرج افزود: روش حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این میان الگوی خوبی است و جمعه‌های خدمت یک نمونه از رویکرد و اقدام مناسب است که باید استمرار یابد.

حجت الاسلام آقا ملایی بر جدی گرفتن نظارت مردمی یا مردمی شدن نظارت و همچنین پرداختن به فوریت‌های خدمتی که حال مردم را خوب کند، تاکید کرد.

او تصریح کرد: اکنون این وظیفه دولت سیزدهم است که با اقدامات فوری و سنجیده شرایط زندگی مردم را بهبود بخشد، به گونه‌ای که مردم این تغییر را احساس کنند.

حجت الاسلام آقا ملایی اقدام دولت در سریع وارد کردن واکسن را حرکتی بسیار خوب و نمونه عنوان کرد و از دولت خواست، در حوزه بورس، مسکن و توقف و کاهش گرانی‌ها در کالا‌های اساسی مردم اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار