وزیر صمت از قیمت کالا‌ها راضی است؟

در بازدید امروز وزیر صمت و معاون اول رئیس جمهور از میدان میوه و تره بار و همچنین یک کارخانه تولیدی به بررسی امکان کاهش قیمت برخی اقلام در زنجیره تامین پرداخته شد.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمی امین، وزیر صمت در جریان بازدید از یک تولیدی لبنیات با اشاره به امکان کاهش دادن قیمت برخی اقلام در تولید گفت: می توانیم در زنجیره صنعت لبنیات را با برنامه ریزی مدیریت کنیم، کاهش قیمت را می توان در بخش هایی از این زنجیره های انجام داد. در بسته بندی ها و تامین نهاده های دامی آن هم به موقع این امکان وجود دارد که بتوانیم کاهش قیمت را محقق کنیم.

وی افزود: شنبه یا یکشنبه جلسه ای در وزارتخانه برگزار خواهد شد که به بررسی ضعف های فعلی در زنجیره تامین خواهیم پرداخت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
اقای وزیر چگونه است که نفتکش های ما از هفت دریا واقیانوس میگذرد تا به ونزویلا ولبنان برسد ولی مواد اولیه از پتروشیمیهای داخلی یا نهادههای دامی از بنادر داخلی به کارخانه ها ودامپروری ها نمیرسد ؟ کدامیک از انها به بیراهه میروند ؟ نفت کش ها یا کامیونها یا مسیولین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
از چیش این آقا راضی هست از مرغ 35هزاری یا گوشت 150هزاری لطفاً نمک رو زخم قشر ضعیف نپاشید کاری که انجام نمی‌دهید شدیم شرمنده خانواده این آقا از قیمتها راضیند نزنید لطفاً عرف نسنجیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
اگر توجه کنید جمله سوالی مطرح شده"وزیر صمت از قیمت کالا‌ها راضی است؟"
و با توجه به توضیحات متوجه خواهید شد که ایشان از قیمت ها راضی نبوده و به دنبال راهکارهای مطرح شده برای کاهش قیمت لبنیات هستند.
انشاالله با یاری خداوند، به واسطه مسئولین خدوم و انقلابی، مشکلات اقتصادی و معیشتی بر طرف شده و گشایش و رونق اقتصادی ایجاد شود.
آخرین اخبار