جا به جایی ماهانه ۹۳ میلیون لیتر مواد سوختی در قزوین

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین گفت: ماهانه ۹۳ میلیون لیتر انواع مواد سوختی شامل نفت کوره، نفت سفید و نفتگاز مورد نیاز بخش‌های مختلف در سطح استان جابه‌جا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مسعودی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین گفت: ماهانه ۹۳ میلیون لیتر انواع مواد سوختی شامل نفت کوره، نفت سفید و نفتگاز مورد نیاز بخش‌های مختلف از جمله صنایع، کشاورزی و نیروگاهی در سطح استان جا به جا می‌شود.

مسعودی افزود: مواد سوختی جا به جا شده توسط ۸۷ دستگاه ناوگان حمل سوخت در سطح استان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه عمر ناوگان حمل و نقل سوخت استان قزوین حدود ۱۸ سال است، تصریح کرد: کاهش عمر ناوگان سوختی یکی از اولویت‌های سطح کلان کشور است که این موضوع نیز در دستور کار جدی شرکت‌های حمل و نقل کشور و استان نیز هست.

این مسئول اضافه کرد: این در حالی است که ماهانه ۱۷ میلیون لیتر انواع سوخت از جمله نفت سفید، نفت کوره و نفتگاز از قزوین به استان‌های همجوار از جمله مرکزی، آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان و نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین نیز ارسال می‌شود.

مسعودی در حوزه آموزش به رانندگان حمل سوخت نیز اظهار داشت: در این بخش نیز اقدامات لازم از سوی واحد HSE این شرکت در حال انجام است و به صورت هفتگی در مرکز آموزش انبار برگزار و تمامی رانندگان نیز بر حسب نوبت ملزم به حضور در دوره‌های آموزشی نیز هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار