معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: طرح نسیم شمال به عنوان یکی از مهمترین مطالبات استان تا پایان مهر به بهره برداری می‌رسد.  

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه طرح نسیم شمال به عنوان یکی از مهمترین مطالبات استان تا پایان مهر به اتمام و بهره برداری می‌رسد، گفت: جاده نسیم شمال پیش از اجرای بازسازی به دلیل نوع آبیاری غرقابی که در دو طرف این جاده در باغ‌های سنتی انجام می‌شد، هر نوع روکش آسفالت را دچار خرابی می‌کرد و پر از دست انداز بود.  

وی با بیان اینکه بازسازی نسیم شمال از دو سال گذشته به صورت فازبندی شروع شد، تصریح کرد: بازسازی این جاده با روش تثبیت سیمان و لایه بتنی در شورای ترافیک تصویب شد و شهرداری قزوین عملیات اجرایی آن را آغاز کرد.  

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار داشت: بازسازی محور نسیم شمال با روشی که در حال اجرا است تا ۵۰ سال آینده پاسخگوی نیاز‌های مردم است.  
 
وی همچنین درخصوص اعتبارات این پروژه، گفت: با توجه به اینکه این پروژه به عنوان یکی از رینگ‌های شهری نیز محسوب می‌شود بنابراین بخشی از تعهدات اعتباری و مالی این طرح با شهرداری قزوین و بخش دیگر آن با وزارت راه و شهرسازی است.  

معاون استاندار قزوین همچنین اظهار داشت: تا به امروز نزدیک ۴۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و تقریبا ۱۵ میلیارد دیگر لازم است تا به اتمام برسد.  

فرخزاد ادامه داد: با توجه به انسداد جاده، بخشی از ترافیک به داخل شهر و خیابان اصفهان و بخشی دیگر آن به خارج از استان هدایت می‌شود که این موضوع خطرات و نگرانی‌های بسیاری را به همراه دارد و بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه لازم الاجرا است و اعتبارات آن باید تامین شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.