برقراری بیش از ۲۱ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵تربت جام در ۶ ماهه اول امسال

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۲۱ هزار تماس با اورژانس تربت جام گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی لطفی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با توجه به مستندات در دسترس در اتوماسیون اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان، تعداد کل ماموریت‌ها در شش ماهه اول امسال، ۵ هزار و ۷۰۹ مورد بوده و روزانه بیش ۱۲۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ گرفته می‌شود.

او افزود: پرسنل فوریت‌های پزشکی بعنوان خط مقدم درمان در پاندمی کرونا قدم‌های بزرگی را برداشته اند که تنها در ۶ ماهه نخست امسال نزدیک به هزار ۱۳۰ ماموریت کرونایی توسط پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس مدیریت شده است و در امر واکسیانسیون با اجرای طرح ضربتی به یاری همکاران این حوزه شتافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد:از سویی دیگر در یک سال اخیر باتوجه به همراهی رئیس دانشکده قریب به ۲۴ نیروی کاردان یا کارشناس فوریت‌های پزشکی، پرستار و هوشبری از طریق آزمون‌های استخدامی با اولویت نیرو‌های بومی شهرستان جذب یا تبدیل وضعیت شده اند.

لطفی بیان کرد: با تلاش مضاعف تمامی همکاران در این مجموعه، در ۱۰ پایگاه شهری و روستایی در حال ارائه خدمات سلامت به همشهریان عزیز منطقه جام هستیم.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار