رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: افراد متولد سال ۱۳۷۸ و پیش از آن می توانند برای دریافت واکسن پس از ثبت نام در سامانه سلامت، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی احمد آقاپور رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی  با بیان اینکه متولدان ۱۳۷۸ و پیش از آن هم در آذربایجان‌غربی مشمول دریافت واکسن شدند افزود: با این تصمیم، افرادی که بیش از ۲۲ سال دارند نیز مشمول طرح واکسیناسیون سراسری کرونا شده اند.

وی اضافه کرد: توان واکسیناسیون در آذربایجان غربی به موازات استقبال مردم افزایش یافته و طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷۱ هزار دز واکسن در استان تزریق شده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی بیان کرد: در صدد هستیم با همراهی نهادهای مختلف، ظرفیت واکسیناسیون روزانه درآذربایجان غربی را به ۱۰۰ هزار دز برسانیم.

آقاپور ادامه داد: در شهرستان های سردشت و پیرانشهر افراد بالای ۱۸ سال می توانند واکسن دریافت کنند.

آقاپور بیان کرد: همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، شهروندان بدون ثبت نام در سایت salamat.gov.ir می توانند در مراکز شهری و روستایی واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.