مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان سیم برق در شوشتر دستگیر شدند

سرهنگ روح اله بیگدلی، فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با گشت زنی هدفمند و فعال ۲ سارق را حین سرقت شناسایی و پس از تعقیب و گریز آنان را طی اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند، افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

پلیس خوزستان راه سرقت را بر سارقان بست

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز با دستان بسته

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار داشت: سارق مزبور در تحقیقات بعمل آمده به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

پلیس خوزستان راه سرقت را بر سارقان بست

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای در شوش حلقه زد

سرهنگ روح الله یاری زاده، فرمانده انتظامی شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام و کابل برق در برخی مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی هویت سارق حرفه‌ای احشام و کابل برق را در همین ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۸ فقره سرقت از قبیل؛ ۴ فقره سرقت احشام و ۴ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

پلیس خوزستان راه سرقت را بر سارقان بست

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق در گتوند

سرهنگ فتح اله پارسائی، فرمانده انتظامی گتوند تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت ۲ سارق را حین سرقت کابل برق شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

او به اعتراف متهمان در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت اشاره کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، اما از شهروندان خواهشمندیم هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

پلیس خوزستان راه سرقت را بر سارقان بست

برق دستبند بر دستان سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی، فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگرد‌های پلیسی پس از هماهنگی با مقام قضایی، هویت یک سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این ارتباط را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه فرد مذکور در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پلیس خوزستان راه سرقت را بر سارقان بست

پلیس اهواز دستان سارق حرفه‌ای سیم برق را بست

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل فشار قوی در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق سیم برق در این ارتباط را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار داشت: متهم در بازجویی پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پلیس خوزستان راه سرقت را بر سارقان بست

سارق محتویات داخل خودرو در تله پلیس افتاد

سرهنگ دالوند در ادامه به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۰ با انجام تحقیقات پلیسی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه سواری پراید مشکوک که پس از استعلام مشخص شد دارای سابقه سرقت در سطح شهر است که طی عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون بکارگیری سلاح سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: سارق مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

پلیس خوزستان راه سرقت را بر سارقان بست

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.