مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف مواد خوراکی قاچاق در اندیکا

سرهنگ منصور نجفی کیا، فرمانده انتظامی اندیکا گفت: با هدف مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند در محور اندیکا به کوهرنگ به یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و خودروی مذکور را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقادیری مواد خوراکی و نوشیدنی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

خوراکی‌های قاچاق به بازار نرسیدند/ دستبند پلیس خوزستان بر دستان سارقان حلقه زد

توقیف محموله کالای قاچاق در اندیمشک

سرهنگ مختار حیدری، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: به منظور مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی یک دستگاه خاور حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او به کشف و ضبط انواع کالا‌های قاچاق شامل؛ ۱۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه توستر برقی، یک هزار و ۸۰ عدد کره بادام زمینی، ۴۰ بسته کافی میکس، ۵۷۶ کنسرو ماهی، ۷۸۴ عدد شیرقهوه، ۲۰ کارتن سُس، ۷ کارتن رب انار و ۵ کارتن کلوچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی در بازرسی از خودروی توقیفی اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر ۴ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات معرفی شد.

خوراکی‌های قاچاق به بازار نرسیدند/ دستبند پلیس خوزستان بر دستان سارقان حلقه زد

عامل دست درازی به باغ‌های بهبهان دستگیر شد

سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال باغ‌ها در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی پلیس به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

خوراکی‌های قاچاق به بازار نرسیدند/ دستبند پلیس خوزستان بر دستان سارقان حلقه زد

کالا‌های خانگی قاچاق به بازار اهواز نرسیدند

سرهنگ سعید شعبان، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان اظهار کرد: با هدف پیشگیری از قاچاق و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی درمحورجاده کمربندی اهواز به یک دستگاه کامیون ولوو حامل کالای قاچاق مشکوک شده و با رعایت حقوق شهروندی متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۲۰ دستگاه کولر دوتیکه خارجی، ۲ دستگاه مایکروفر و یک دستگاه آون توستر فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند و ۲ متهم دستگیر شده را پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل دادند.

خوراکی‌های قاچاق به بازار نرسیدند/ دستبند پلیس خوزستان بر دستان سارقان حلقه زد

سارقان حرفه‌ای ماهشهر با دستان بسته

سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در برخی مناطق از شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از با هماهنگی قضائی طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه یکی از سارقان دارای سوابق متعدد سرقت بوده، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت شامل؛ ۵ فقره سرقت منزل، ۳ فقره سرقت کابل برق و ۲ فقره سرقت اماکن اعتراف نمودند و به منظور مطالبه به حق شهروندان و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

خوراکی‌های قاچاق به بازار نرسیدند/ دستبند پلیس خوزستان بر دستان سارقان حلقه زد

ایستگاه پلیس دزفول، خط پایان سارق مسلح منزل

سرهنگ روح اله گراوندی، فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی دزفول با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات خاص پلیسی موفق شدند هویت فرد سارق را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی طی یک عملیات ضربتی در شهرستان اهواز دستگیر کنند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه کشف شد، افزود: با بازسازی صحنه سرقت و تحویل اموال مسروقه به فرد مالباخته، متهم با قرار صادره مرجع قضایی روانه زندان شد.

خوراکی‌های قاچاق به بازار نرسیدند/ دستبند پلیس خوزستان بر دستان سارقان حلقه زد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار