مدیر کل فرودگاههای استان اصفهان از آمادگی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی جهت خدمت رسانی به زائران اربعین امسال خبر داد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از آمادگی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی جهت خدمت رسانی به زائران اربعین امسال خبر داد و گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی از جمله شرکت هواپیمایی معراج، وارش و .. اقدام به برقراری پرواز‌های فوق العاده از اصفهان به نجف، بغداد و بالعکس، از تاریخ ۲۹ شهریور لغایت ۷ مهر ماه نموده اند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان همانند فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز از فرودگاه‌های تایید شده در کشور جهت انجام پرواز‌های اربعین می‌باشد افزود: تا کنون ۲۰ پرواز ورودی و خروجی در مسیر‌های نجف-اصفهان-نجف و بغداد-اصفهان-بغداد در این فرودگاه برنامه ریزی شده است.

امجدی در ادامه همراه داشتن کارت واکسیناسیون دو دوز و همچنین ویزای کشور عراق و تست منفی pcr (۷۲ ساعت قبل از پرواز) توسط مسافران را از الزامات این سفر برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه در فرودگاه اصفهان و فرودگاه‌های کشور عراق امکان صدور ویزا میسر نمی‌باشد، مسافران می‌بایست حتماً قبل از عزیمت به فرودگاه نسبت به دریافت ویزا از مراجع ذیصلاح اقدام نمایند.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان به همراه سایر ارگان‌ها و نهاد‌های مستقر در فرودگاه ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ایجاد محیطی ایمن، آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به زائران محترم حضرت سید الشهدا (ع) اعلام می‌نماید.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.