عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تحویل ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجعفر صادقی عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تحویل ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این واکسن‌ها برای تزریق به گروه‌های هدف در اختیار مراکز واکسیناسیون مشهد و شهرستان‌های زیرپوشش این دانشگاه قرار گرفته است.

او افزود: همچنین ۸۰ هزار دُز واکسن برکت برای افراد در انتظار نوبت دوم این واکسن در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد وارد شده که در چرخه تزریق قرار می‌گیرد.

عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا تاکنون افزون بر ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار دُز واکسن در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده که یک میلیون و ۵۴۴ هزار دُز از این تعداد مرحله اول و بقیه مرحله دوم بوده است.

صادقی بیان کرد: مشکل این روز‌ها نبود یا کمبود واکسن نیست بلکه دغدغه ما خالی بودن مراکز واکسیناسیون از مردم و تعداد اندک مراجعه به این مراکز برای دریافت واکسن کرونا است.

او تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم بدون توجه به نوع واکسن، در دسترس‌ترین واکسن را بهترین واکسن بدانند و به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون محل زندگی خود مراجعه کنند و منتظر رسیدن نوع خاص واکسن نباشند.

عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دایر شدن مرکز واکسیناسیون تجمیعی در بازار بزرگ ملل مشهد خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر مراکز واکسیناسیون ثابت، تجمیعی و خودروی بسیار در مشهد دایر شده و مشکلی از نظر تعداد مراکز نداریم.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار