رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: طرح طراوت باید در آموزش و پرورش دنبال شود تا فرزندان ما در ابتدای آموزش خود از تربیت درست بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در دیدار با حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: چهار دهه از عمر انقلاب گذشته است و با وجود مشکلات موجود و اقدامات دشمنان، در این مسیر ثابت قدم بوده ایم، اما اگر می‌خواهیم خروجی آن را ببینیم بایستی آسیب شناسی کنیم و مشکلات و وضعیت موجود را نیز تحلیل و بررسی کنیم.

او افزود: ما امروز باید بازخورد انقلاب خود را در تعلیم و تربیت مشاهده کنیم و میزان رضایتمندی را از این طریق بسنجیم.

جوکار تصریح کرد: متاسفانه تعلیم و تربیت نتوانست آنطور که شایسته و بایسته است تربیت فرزندان این مرز و بوم را دنبال کند، ولی امروز باید با اصلاح سیستم آموزشی و ورود آموزش و پرورش و وزارت علوم به مباحث آموزشی و پرورشی در این مسیر گام بردارند.

این نماینده با اشاره به برگزاری طرح استانی طراوت ویژه کانون‌های مساجد یزد گفت: طرح‌هایی مانند طرح طراوت باید در آموزش و پرورش دنبال شود تا فرزندان ما در ابتدای آموزش خود بتوانند از تربیت درست بهره‌مند شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: اگر طرح‌هایی مانند طرح طراوت مستمر باشد و تداوم داشته باشد شاهد ارزش والای آن نیز خواهیم بود و از این طریق می‌توانیم جوانان و نوجوانان را به مسجد جذب کنیم.

جوکار ادامه داد: اگر می‌خواهیم مدیریت کارآمد و انقلابی داشته باشیم باید از مدرسه و دانشگاه شروع کنیم و با تربیت اسلامی و انقلابی و افرادی متعهد در این مسیر گام برداریم.

او افزود: رضایتمندی خانواده‌ها و جامعه به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی در تربیت صحیح فرزندانمان است که باید تحلیل و بررسی شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.