فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:بسیج، فرمول حل همه مشکلات جامعه ماست و هر بلایی اعم از طبیعی یا غیرطبیعی به مردم عارض شود، سپر بلا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرلشکر حسین سلامی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خصوصیات بسیجیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت:فداکاری، ایثار و جهاد و از جان گذشتگی از خصوصیات برجسته شماست که از شرف مردم دفاع می‌کنید و همواره پیروز صحنه‌ها خواهید بود.

اوافزود:امروز شما فرشتگان آسمانی هستید که روی زمین حرکت می‌کنید و مشکلات را با برکت وجودتان مرتفع می‌سازید، همانا که نجات دهندگان مردم این مرز و بوم هستید.

او اظهار داشت: خداوند به قلب‌های شما اطمینان و سلامت عنایت فرموده‌است و قلب‌های مؤمن محل نزول آرامش الهی است.

فرمانده‌کل سپاه افزود: شما صدای ناله‌ی ابرقدرت‌ها را که در حال احتضار است می‌شنوید، اما از رجزخوانی صهیونیسم خبری نیست و هم‌اینک با مقاومت گسترده بنام انقلاب اسلامی و بنام رهبری عالیقدر، امروز جوانه‌های امید مردم درحال رویش است.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: جاودانگی اسلام به برکت حضور زنان و مردانی است که در لحظه‌های سخت و در موقعیت‌های خطیر برای دفاع از حریم اسلام ناب و دفاع از عزت و شرافت و کرامت امت اسلامی در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

اودر بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: این مردم امام خود را در حلقه انگشتری خود می‌گیرند و نمی‌گذارند لحظه‌ای احساس تنهایی بکند و بنده مفتخرم که در جمع امتداد دهندگان راه قافله‌سالار لشکر عاشورا سرلشکر شهید مهدی باکری حضور دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار