تیم فوتبال منچستریونایتد توانست وستهام را در خانه اش شکست بدهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس ۲ دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم وستهام میزبان منچستریونایتد بود که این بازی جذاب در نهایت با برتری ۲ بر یک شیاطین سرخ پایان یافت.

سعید بن‌رحمان در دقیقه ۳۰ ابتدا چکش‌ها را در نتیجه پیش انداخت، اما این برتری دوام زیادی نیاورد و کریستیانو رونالدوی پرتغالی پنج دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند. بازی در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیادی داشت تا این که جسی لینگارد که در دقیقه ۷۳ به جای پوگبا به زمین آمده بود گل برتری شیاطین سرخ را در دقیقه ۸۹ به زیبایی به ثمر رساند.

تیم وستهام در وقت‌های تلف شده بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که مارک نوبل که برای زدن این ضربه وارد زمین شد، ضربه خود را در دقیقه ۵+۹۰ هدر داد و دخیا با مهار این ضربه فرشته نجات تیمش شد.

شاگردان سولسشیر با این برد ۱۳ امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به لیورپول در رده دوم جدول ایستادند. وستهام هم ۸ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی همزمان هم برایتون در خانه‌اش با نتیجه ۲ بر یک لسترسیتی را از پیش رو برداشت. شاگردان گراهام پاتر با این برد ۱۲ امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار