رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تلاش اعضای شورای شهر شیراز احیاء اعتماد مردم و تقویت جریان انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس گفت: تجلی نگاه مردم را می‌توان در انتخابات ٢٨ خرداد امسال دید و آنچه رخ داد نگاه عمیق مردم به جریان انقلاب اسلامی خارج از نگاه‌های سیاسی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان این که تاکید رهبر معظم انقلاب در اولین جلسه ایشان با دولت آقای رئیسی، کلید واژه بازسازی انقلابی و احیاء اعتماد مردم بود افزود: شورای ششم همه تلاش خود را در راستای احیا این کلیدواژه و تقویت جریان انقلاب اسلامی در شیراز به کار می‌گیرد.

طاهری با اشاره به اینکه توجه رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس شیراز و رساندن آن به جایگاه اصلی خود بسیار حائز اهمیت است، گفت: باید همه نهاد‌ها دست به دست هم دهند تا این مهم رخ دهد.

او ادامه داد: یکی از این نهاد‌ها صدا و سیما است و چنانچه رسانه ملی در کنار حرکت شورای اسلامی شهر شیراز برای رسیدن به این هدف بزرگ باشد، یقینا به سهولت و در زمان کمتری به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه صدا و سیما مرکز فارس باید فرهنگ سازی کند افزود: شهر نشینی نیاز به شیوه نامه دارد و به همه شهروندان ساکن شیراز باید فرهنگ عمومی آموزش داده شود که این کار بر عهده صدا و سیما است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این نشست گفت: رسانه امین مسئولان و مورد اعتماد مردم است و صدا و سیمای مرکز فارس با همه قوا در کنار و خدمت شورای اسلامی شهر شیراز است تا هزینه اداره شهر کمتر شود.

سید تقی سهرابی افرود: دولت اسلامی فقط قوه مجریه نیست و همه ارکان حاکمیت را که شعار انقلابی بودن و انقلابی گری سر می‌دهند شامل می‌شود.

او با تاکید بر اینکه صدا و سیمای مرکز فاس بازوی رسانه‌ای شورای اسلامی شهر شیراز است، گفت: با استفاده از ابزار رسانه در حوزه آموزش شهروندی می‌توان بسیاری از هزینه‌ها را مدیریت کرد و معتقدیم که مجموعه خدمات برنامه ریزی شده در شورای شهر و اجرای آن توسط شهرداری با بستر سازی رسانه، هم همراهی مردم را فراهم می‌کند و هم با اجرای مطلوب اقدامات، نشاط اجتماعی مهیا خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه شیراز شهر جهانی است افزود: شیراز تنها متعلق به شیرازی و فارسی‌ها نیست بلکه متعلق به همه ایران است و با وجود حرم سوم اهل بیت در ایران باید کار‌های بزرگی انجام داد و رسانه در قالب‌های خبر، سیما، رادیو، فضای مجازی و با بهره گیری از متخصصانی که در اختیار دارد، بهترین فرصت را برای زمینه سازی اقدامات خود در اختیار دارد.

او ادامه داد: شیراز شهر قرآنی بوده است و مکتب شیراز را باید بازنمایی کرد و رسانه ملی ماموریت و رسالت دارد توانمندی و ظرفیت شیراز را در زمینه فرهنگی، دینی و قرآنی نشان دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه آموزش شهروندی برای پرداخت مالیات و عوارض الزامی است افزود: برای داشتن زندگی راحت، پرداخت مالیات و عوارض الزامی است، اما شهروندان باید آن را حس کنند و رسانه برای تحقق این مهم با تولیدات مختلف رسانه ای، شهروندان را آگاه می‌کند.

سهرابی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس این آمادگی را دارد که در کنار شورای اسلامی شهر شیراز باشد و علاوه بر آن هر هفته با حضور در صحن شورا، تصمیمات شورا را به صورت ویژه پوشش دهد.

او با اشاره به اینکه مطالبه مردم فارس و شهر شیراز ساخت سریال حضرت احمد ابن موسی است گفت: این سریال اگر ساخته شود از نظر اقتصادی و گردشگری تاثیر فراوانی در شهر می‌گذارد و ساخت سریال امین ولایت در تقویم کاری صدا و سیما قرار دارد.

سهرابی همچنین به تولید محتوا درباره معرفی و ساخت سریال برای شهدای شاخص شیراز اشاره کرد و گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم و استان فارس در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و خنثی سازی توطئه‌های دشمن، اقدامات ارزشمندی انجام داده است و باید برای شناسایی و معرفی بیشتر شهید استوار و شهدای شاخص دیگر آستین همت بالا زد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار