رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت:برای خرید و فروش وسایل نقلیه نیازی به مراجعه وتنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اعلام کرد:برابر آخرین نامه دادستانی کل کشور سند رسمی و برگ سبز که با شماره‌گذاری راهنمایی رانندگی صادر می‌شود به عنوان سند اصلی محسوب می‌شود و نیاز نیست شهروندان برای خرید و فروش وسایل نقلیه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

او با اشاره به اینکه این موضوع به تأیید کمیسیون اصل ۹۰ و دادستانی رسیده است، تصریح کرد: به دفتریاران و دفترداران ابلاغ شده است که این سند، سند رسمی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه این اتفاق به منظور کاهش تردد بی مورد و پیشگری از هزینه‌های اضافی هنگام خرید و فروش خودرو است، ادامه داد: در راهنمایی رانندگی ارکان خودرو و تمامی اسناد و مدارک آن بررسی می‌شود و کاری دقیق و کارشناسی شده انجام و در انتها سند صادر می‌شود.

جمالی اظهار کرد: همشهریان می‌توانند با خیال آسوده به تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک راهنمایی و رانندگی استان مراجعه و نسبت به نقل و انتقال و دریافت سند مالکیت خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار