رئیس جمهور می‌گوید جایگاه آموزش و پرورش در نظام بودجه ریزی کشور باید تعریف شود و مشکلات معلمان را باید حل کنیم.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نخستین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در دولت سیزدهم که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بعد از نزدیک به ۱۰ سال به ریاست رئیس جمهور برگزار شده است، با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه آموزش و پرورش در جامعه و تربیت نسل آینده ساز کشور، اظهار داشت: آنچه برای حیات، تربیت و تعالی انسان ضروری است در مجموعه آموزش و پرورش نهادینه شده است.

رئیسی شورای عالی آموزش و پرورش را بهترین جا برای بحث و بررسی موضوعات مرتبط با این حوزه و بهترین جایگاه مشورتی درمورد طرح ها و لوایج قانونی مربوط به آموزش و پرورش دانست و افزود: نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد اینکه بدانیم نسبت شورای عالی آموزش و پرورش با نهادهای عالی تصمیم گیری همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی، چیست.

رئیس شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه این شورا سیاست اجرای قانون درحوزه تعلیم و تربیت را برعهده دارد، گفت: هر موضوعی که با آموزش و پرورش ارتباط دارد باید ابتدا در این شورا بررسی و کارشناسی شده و بعد برای تصمیم گیری به نهادهای بالادستی و تصمیم گیرنده ارجاع شود و دیگر هیچ امری مربوط به آموزش و پرورش بدون طرح در شورای عالی آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح نخواهد شد.

رئیس جمهور نسبت بین شورای عالی آموزش و پرورش و اعضا و وزرای شرکت کننده در جلسات این شورا را دیگر موضوع مهم که باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان و با تاکید بر اینکه نسبت بین دستگاه ها و آموزش و پرورش باید روشن شود،گفت: شورای عالی آموزش و پرورش باید از حاشیه خارج شده و وارد متن تصمیم گیری ها درمورد این حوزه شود.

رئیسی از اعضای شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان بهترین افراد برای ارائه نظرات مشورتی کارشناسی و تخصصی درمورد این حوزه نام برد و افزود: این شورا پشتوانه نظری و کارشناسی خوبی برای بررسی مسائل و ارائه راهکار برای حل مشکلات تعلیم و تربیت جامعه است.

رئیس جمهور با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند توسعه پایدار و آینده کشور را تضمین کند، توجه ویژه دولت به این حوزه را مورد تاکید قرار داد و افزود: شکی نیست که محور آموزش و پرورش "معلم" است و باید شان، منزلت، مهارت و معیشت معلم در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان، گفت: در رابطه با رتبه بندی معلمان اصل بر افزایش کیفی و مهارتی این عزیزان است و موضوع مالی و معیشتی تنها یکی از مسائل مورد توجه است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و تفاوت بین استفاده از تجارب دیگران و سندنویسی و نسخه نویسی، اشاره کرد و گفت: ما در موضوعات مهم و بنیادین از جمله تحول در آموزش و پرورش از همه تجربیات دنیا استفاده می کنیم و هیچ حد و مرزی در این زمینه نداریم اما سند نویسی خودمان را داریم و نباید دنبال اجرای سندی برویم که نقشی در تنظیم و تدوین آن نداشته ایم و متناسب با باورها و فرهنگ کشور ما تنظیم نشده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: شورای عالی آموزش و پرورش باید درمورد سند تحول بنیادین کمک و همراهی کند تا فاصله بین وضع فعلی و وضع مطلوب و مورد نظر را کاهش دهیم و برای ایجاد این تحول همه بخش ها و لایه های آموزش و پرورش باید حس تحول و تحول گرایی پیدا کند و مدارس ما تحول محور و تربیت محور باشد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر ضرورت اجرای عدالت آموزشی و فراهم کردن امکانات لازم برای همه دانش آموزان کشور در بهره مندی از خدمات آموزشی به‌ویژه آموزش مجازی از طریق شبکه شاد در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: اینکه همه دانش آموزان در سراسر کشور به آموزش دسترسی داشته باشند و دانش آموزی بخاطر محرومیت از امکانات و تجهیزات نوین آموزشی از تحصیل محروم نشود، وظیفه ما است.

وی تاکید کرد: جایگاه آموزش و پرورش در نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور باید تعریف شود و مسائل و مشکلات معیشتی معلمان را یک بار برای همیشه حل کنیم تا مسئله اصلی آموزش و پرورش ما مسئله مالی و معیشتی نباشد.

رئیس جمهور همچنین بر تقویت دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز تربیت و آموزش معلمان نظام آموزشی کشور تاکید کرد و گفت: نیروی متخصص و متعهد مورد نیاز آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت آینده سازان کشور باید از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

در نخستین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در دولت سیزدهم و هزارمین جلسه این شورا از بدو تاسیس، اعضای شورا با ابراز خرسندی از تشکیل جلسه به ریاست رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی آموزش و پرورش که بعد از حدود ۱۰ سال انجام شده است، تداوم این جلسات را موجب تسریع در حل مشکلات آموزش و پرورش و حوزه تعلیم و تربیت کشور دانستند.

در این جلسه ماده واحده تشکیل ستاد هماهنگی و اجرایی سند تحول آموزش و پرورش در ذیل شورای عالی آموزش و پرورش با هدف تحقق اجرای سند تحول با اصلاحاتی مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
میخواید مشکل همه رفع بشه یا فرهنگیان؟اگر دنبال رفع مشکل همه هستید دنبال کاهش تورم و افزایش تولید باشید تا خودبخود مشکل همه رفع بشه ولی اگر دنبال رفع مشکل قشری هستید پول چاپ کنید و سال بعد دوباره اعتراض و افزایش حقوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
۸۰ درصد گزینش و استخدام معلملن فعلی بر اساس استعداد و مدرک و توانایی آنها نبوده، لذا ما مخالف افزایش حقوق آنها هستیم ،معلمان فعلی را اخراج و با برگزاری یک آزمون درست افراد نخبه را استخدام کنید و بهترین حقوق را به آنها بدهید باشد که گشایشی در این مملکت رخ دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مشکل اینجاست که به شکلی سازمان‌یافته، از بین کارمندان دولت فقط مبلغ حقوق معلمان به طور عمومی منتشر میشه و مردم فکر میکنند معلمان حقوق زیادی میگیرند. مبلغی هم که منتشر میشه فقط مبلغ درج شده توی حکم کارگزینیه نه مبلغ دریافتی که حق بیمه و صندوق ذخیره و مالیات و قسط و... ازش کم شده. ولی حقوق سایر کارمندان منتشر نمیشه. اگه حقوق یه کارمند بانک یا کارمند شهرداری یا کارمند اداره منتشر میشد به معلمان حق میدادید که نسبت به درآمدشون معترض باشند. من خودم دانشجومعلم هستم، مادرم معاون مدرسه است و خاله‌ام هم معلم بازنشسته است. حقوق هر سه نفرمون روی هم بیشتر از 12 تومن نمیشه درصورتی که یه استاد دانشگاه بیش از 15 میلیون میگیره درصورتی که کارش آسون‌تر از معلمه و زحمتش کمتر هرچند ممکنه مدرک بالاتری داشته باشه.
France
ناشناس
۱۰:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
من معلم هستم تو اين دوسال كرونا لپ تاب ام رو داغون كردم بخاطر اموزش مجازي كل حقوق اين دوسال جمع اش برابر با اون قيمت لپتابه پس يعني اين دوسال حقوقي دريافت نكردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
چرا معلمان شریف چند ماه حقوق مفت میگیرن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
آخه چرا حقوق کارمند دون پایه ی دولتی باید ماهی 10 تا 12 میلیون باشد ، اما معلم ماهی 4 الی 5 تومن حقوق بگیرد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
معلمی شغل انبیاست
کشاورزی شغل انبیاست
دامداری هم شغل انبیاست .

فقط معلمی رو تمام وقت در اختیار بشر بودند . ینی تو تابستون بیکار نبودند بابتش پولم نمگرفتند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
شماهم سر کلاس با ۳۰ تا۴۰ عقیده مختلف سرو کله بزن وبعد یکی مثل خودتون بهتون بگه پول مفت میگیری ببینم حالت چطوری میشه مگه استادای دانشگاه تعطیل نیستن.خودتون حوصله بچه خودتون روندارید چه برسه بخواهید توذهنشون که همه جاست جز تومدرسه درس جا بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
چرا معلما باید از خدمت سربازی معاف باشند مگه از بقیه خونشون پاک تره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
پرستار نمیتونه حال معلم رو درک کنه
معلم هم فشار یه پرستار رو...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
نسبت به پول خودشون زیاد نیست ، پول ما بی ارزشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
محض اطلاعتون در آمریکا، شغل معلمی یکی از شغل های رده بالاست که حقوق ماهیانه‌اش به طور متوسط 5,000 دلاره که به پول ما میشه ماهیانه 135 میلیون تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
قشنگ معلومه یه سریا بهشون فشار اومده که آقای رئیسی بعد از سال‌ها قول پیگیری وضع معیشتی معلمان رو دادن اومدن زیر این پست هرچی میتونن به فرهنگیان و معلمان توهین می‌کنن محض اطلاعتون حقوق معلم در کشور آلمان از حقوق پزشک هم بیشتره چون معتقدند که پزشک رو معلم تربیت کرده که شده پزشک پس نباید حقوق پزشک بیشتر از معلمش باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
نمیدونم چه رسمیه معلما حقوقشونو با آمریکا و ژاپن و آلمان مقایسه میکنن ولی عملکردشون شبیه سومالی و پاکستانه.برادرای گرامی شما دانش اموزا و مهندسایی مثه روئسای بنز و بی ام و و اپل و شرکتهای غربی تربیت کنین و اموزش بدین ماهی ۱۰ هزار یورو هم حقوق بگیرین حاصل عملکرد شما در جامعه و اختراعات و تولیدات علمی و فرهنگی و بازار هویداس حرف نزنی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
روند رتبه بندی :
مجلس به دولت به مجلس به دولت به شورای عالی به دولت به هیات وزیران به مجلس به کمیسیون به مجلس به دولت و در نهایت به فضا خواهد رفت ان شا الله و سپس در یونیسف و سازمان ملل و... بررسی و در نهایت احکام زده میشه و اصلاح می خوره و در نهایت نهایت بعد از پروسه و زمان طولانی 300 تومان اضافه میشه!! الان تخم مرغ 2 تومن شده آن موقع 20 تومن میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
فقط بی زحمت مبلغی رو که می خواهید اضافه کنید بگید بخدا خسته شدم هر موقع تلویزیون صبحت افزایش حقوق فرهنگیان کرد خواهر خانمم تماس می گیره و میگه خوبه پولدار شدید!!!!
Germany
ناشناس
۲۰:۲۷ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
دولت همین الان ۴۰۰ هزار میلیارد تومن کسری بودجه داره.طرح رتبه بندی معلمان هم سالی ۲۰۰ هزار میلیارد تومن هزینه میبره.اینا یعنی تورم ۱۰۰ درصدی.که دودش دوباره تو چشم کارگرای بدبخت و فقرا خواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
یک دوست پرستار داشتم همیشه بحث تعطیلات و حقوق معلمان می کرد و بعد از یک مدت دیگه چیزی نمی گفت حتی حامی معلمان هم شده بود!!!! ازش پرسیدم چه خبر شده؟! گفت من 10 تومن می گیرم ازدواج کردم خانمم معلم 3 میلیون میگیره!!! واقعا خیلی کم!!! بله هر جا پای منافع وسط باشه ساکت میشیم و در جایی که ضد منافع ماست یا حسادت می کنیم بر علیه آن قشر مطلب می نویسیم یا حرف می زنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
هر معلمی کل حقوق دریافتیش ۳ میلیونه بیاد ثابتش کنه تا من بهش ۳۰۰ میلیون نقد بدم.آونقدر دروغ گفتن که خودشونم باورشون شده ۳ تومن میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
کارمند پست
۲۰:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
بله من حاضرم به هر معلمی که خواست جابجا شوم
من دارای سه مدرک آمار، مهندسی برق قدرت، ارشد مدیریت دولتی هستم، امسال هم phd مدیریت منابع انسانی را قبول شدم ولی از تحصیل منصرف شدم
قبلا هم معلم حق التدریس (دبیر ریاضی) بودم ولی چون وزیر می گفتم رسمی نمی کنیم آزمون استخدام شرکت ملی پست شرکت کردم و اکنون در شرکت ملی پست شاغل هستم

ای کاش فرهنگیان محترم به جای خود بینی محض به دنبال اجرای عدالت بودند.
چون درصورت اجرای عدالت و رفع تبعیض، اختلاف طبقاتی ناروا، تبعيض و اجحاف از بین رفته و بزه اجتماعی به واسطه از بین رفتن اختلاف طبقاتی که حدود سی ساله به ناحق ایجاد شده از بین می رود یا به حداقل مقدار خود می رسد و جامع امنیت می یابد و علم آموزی برای همگان در دسترس قرار می گیرد و جامعه به سوی پیشرفت و توسعه همه جانبه پیش خواهد رفت

باید نظام هماهنگ پرداخت اجرا شود
حقوق کارگران نیز از خط فقر بالاتر بیاید
جلو تورم گران فروشی را با تولید انبوه و با علم روز دنیا و بهره وری حداکثری و همچنین حذف بازارهای انحصاری و مافیاییگری در بازار بویژه بازارهای خودرو و لوازم خانگی با واردات معقول و تعرفه گمرکی منطقی 5 درصد و نیز حذف موانع تولید سهل الوصول کردند اخذ مجوزهای ورود نخبگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی واقعی گرفته شود

تا جامعه رنگ آرامش را بخودگیرد و بسمت مدینه فاضله
حرکت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
ان وقت میگن چرا بعضی ها میگید نادان!! خب فیش حقوقی موجود اکثر معلم های جوان بین 3 تا 5 میلیون میگیرند! 300 میلیون هم برای خودت! یا بگیر تهمت نزنید! کاش سایتی چیزی بود همه کارمندان فیش حقوقیشون مشخص بود! حکم یک دانشجومعلم الان 3/5 همه ی سایت ها زده نگاه کن یک معلم جوان هم حدود 4 میلیون که بیمه و بازنشستگی و... کم میشه 3 تا 4 میلیون خالص دریافتی در صورتی که یک پرستار، بهروز، اورژانس، فیزیوتراپ و... با 8 میلیون شروع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
در جریان باشید الان دانشجو تربیت معلم ماهی دومیلیون پانصد میگیره رشته آموزش زیست شناسی!!!تازه سربازی هم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مرد حسابی مادر من معلمه ۳ تومن نمیگیره ولی بیشتر از ۵ تومن نیست حقوقش تازه کلیش هم میره برای وام و قسط و بیمه و... به زور خرج یه ماه در میاد بعد میگی معلما دروغ میگن؟ خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
برادر اگر شما راست می گویید به حقوق شما اضافه نکنن معلمی که 3 میلیون میگیره حقشه زیاد بشه اما کارمندی که بالای 10 می گیره حقش نیست! چرا به فکر طبقه های محروم و پایین جامعه نیستید از نجومی بگیران کم کنید تا تورم کم بشه به نجومی بگیران اضافه نکنید نظام پرداخت باید هماهنگ بشه حقوق ها باید بین 10 تا 20 میلیون باشه نه بیشتر نه کمتر اما خود اقایون نمی خوان و البته کارمندهایی که خوب حقوق می گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
همه پیامها گفتن حقوق معلمین ماهیانه ۳ میلیونه.درحالی که ۱۰۰ درصد هم دروغ میگن.صدالبته حقوق کمه ولی ۳ تومن نیس.آموزش و پرورش باید تعداد کارمندان و حقوق بگیرانشو نصف کنه نیازی به ۱ میلیون حقوق بگیر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
ببین کیا میان اظهار نظر میکنن توی مسائلی که سر سوزنی اطلاعات ازش ندارن آخه مرد مومن همین الانش با این تعداد معلم، کمبوو نیرو دارن و از بازنشسته ها استفاده میکنن بعد تو با چه عقلی میگی کارمندا رو نصف کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
به گاندو بگید ورود کنه.......امروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه همه فکر خودشون هستن هیشکی نمیگه گرانی و تورم رو حل کن همه میگن حقوق و مزایا و یارانه مارو زیاد کن.برادران گرامی در کشوری که تورم هست دودِ هر افزایش حقوقی به چشم بقیه مردم خواهد رفت اگر دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان به اموزش پرورش بده یعنی ۱۰ درصد به تورم و گرانی اضافه کرده با این تفاوت که کارگران ۱۰۰ درصد این گرونی رو باید تحمل کنن فرهنگیان ۲۰ درصدشو.مشکل ما فقط و فقط یه چیزه تورم بالای ۵ درصد.
Iran (Islamic Republic of)
کارمند پست
۲۰:۵۰ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
بله موافقم ولی باید کسانی که به ناحق اکنون چندین ده برابر کارمندان ادارات و دستگاه های محروم و غیر برخوردار حقوق و مزایا می‌گیرند حقوقش کم شده و با بقیه ادارات یکی شود
و با عدالت با همه رفتار شود
یعنی نظام هماهنگ پرداخت در کشور اجرایی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
آقای رییسی شما برابر یکبار مشکل تورم ایران رو حل کنید و مثه اکثر کشورها به زیر ۵ درصد برسانید مطمئن باشید خودبخود مشکل کارمندان.کارگران.فرهنگیان حل خواهد شد و اعتراض و انتقادها فروکش خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
تا تورم هست همینه .ماهیانه ۵۰ هزار میلیارد تومان صرف حقوق و یارانه میشه که فقط ۱۴ هزار میلیارد تومن از مالیات و نفت تامین میشه مابقی از چاپ پول تامین میشه اگر ۳۰ درصدحقوق فرهنگیان یا کارمندا افزایش پیدا کنه یعنی چاپ پول ۳۰ درصد افزایش پیدا میکنه یعنی ۳۰ درصد تورم و گرانی.۱ میلیون به حقوق اضافه میشه ۱ میلیون و ۳۰۰ به هزینه ها.بهترین کمک دولت به مردم و فرهنگیان عدم خرج تراشی برای دولت و کوچک کردن دولت .کنترل بازار و افزایش تولید.گسترش رابطه با جهان لغو تحریم و این چیزاس.میزان افزایش حقوق در اکثر کشورهای جهان هر ۲۰ سال به میزان ۵ درصده.در ایران بخاطر تورم هرسال ۳۰ درصد اضافه میشه بازم هیچی درست نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
سوالات بی جواب در آموزش و پرورش.وظیفه معلم پرورشی و ورزش چیه؟چرا وقتی پدرمادر و روحانی محل و مسجد .درس دینی و قرآن رو رایگان و تخصصی تدریس میکنن بازم براش معلم داریم و حقوق میدیم؟چرا وقت و هزینه اموزش پرورش صرف دوزبان خارجی عربی و انگلیسی میشه در حالی که یکیش کافیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
من تک تک کامنتهارا خواندم باید تاسف بخوریم ازان دسته معلمان بی ادب وبی تربیت که همشهری وهموطنان را احمق ونادان و.... خطاب میکردند اگر قرارباشه شماها درتعلیم فرزندان ما دخالت داشته باشید بخدا من حااضرم نوه خودم را زیردست شماها البته بعضی ها انهاییکه دراینجا کامنت بی ادبانه گذاشتند برای تعلیم وتربیت نفرستم درضمن یک بنده خدا گفت حقوق شما زیاد هست حالا چرا به وی پرهاش وتوهین واحمق خطاب میکنید ایا این تربیت وادب وفرهنگ شمارا نشانه نمیگیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
معلومه امثال شما هم مدعی ادبید که توهین دیگران به فرهنگیان ندیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
پاسخ به 11:30
اگر یکی به شماها توهین کرد باید با توهین پاسخ بدهید؟ مگر نمیگویید معلمی شغل انبیاست؟ سرپیامبر خاکروبه میریختند پیامبر شمشیر میکشید؟ بعضی ها بی ادبی کردند شماچرا باادب پاسخش را ندادید؟ فرق تو معلم وان فرد هتاک چیه؟ بااین وجود پس مردم حق دارند بگوییند بعضی معلمانی مثل تو نه ادب دارند ونه فرهنگ تو باپارتی وبا سهمیه بیسوادانه معلم شدی لیاقت معلمی را نداری اگر سهمیه نداشتی الان زبالگرد بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
کی این را گفته هر کی گفته اشتباه کرده ،انبیا درس زندگی می دادند ،شما که اکثرا تو زندگی خودتون موندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
امیدوارم هر چه زودتر مدارس باز شود بریم سرکلاس و تدریس . واکسن هم که زدیم به خدا دیگه پول اضافه نداریم بدیم گوشی و ...بخریم .
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۰۸:۵۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
کرونا هست نمیشه
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
من یه کارگرم به زور ماهی چهار تومن میگیرم لیسانس دارم چند سال درس خوندم ولی از بیکاری دارم کارگری میکنم ولی نمیدونم چرا قشر معلم همیشه دارن مینالن

سختی کار ما به حدیست که هیچ تضمینی وجود نداره که سالم برگردی به خونت

کدوم کارگر پول چهار ماه بیکاریشو میگیره؟؟

کدوم معلم شب کاره و تا صبح بیدار مونده

کدوم معلم دستاش پینه بسته

کدوم معلم تعطیلات سره کاره

اگه تعداد ساعت بیکاری معلمارو حساب کنیم میشه چهار ماه بیکاری به علاوه تعطیلات پنج شنبه و جمعه تعطیلات رسمی عید نوروز.....

خلاصه روزی چهار پنج ساعت کار مفید تو هشت ماه که فقط یک سوم کار مفید ما میشه
با این وجود بازهم حقوقشون از ما بیشتره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
چرا کارگران خودشون با معلم مقایسه می کنند؟! خودتون با فوتبالیست، بازیگران، پزشکان و.... مقایسه کنید!! شما هم معلم میشدی! معلم کلی درس خوانده فوق لیسانس و دکتری گرفته گزینش شده مراحل مختلف طی کرده و استخدام شده و متاسفانه حقوقش از کارگر کمتر!! بعد باز عده ای هستند نظر میدن از معلم ها بیشتر کار می کنیم خوب وظیفه شما با یک معلم متفاوت!! هر کس وظیفه ای داره شما برای اعتراض از خودتون شروع کن کاری به بقیه نداشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
آقای ناشناس ۸:۳۳

خیلی از کارگرایی که الان دارن جون میدم واسه یه لقمه نون سطح سوادشون از خیلی معلمان دیگه بالا تره ، خیلی از کارگرا لیسانس و فوق لیسانس و دکترا دارن
اما اسم کارگر بد در رفته، فکر میکنن کارگرا بی سوادن

حتما با خودت فکر کردی معلم فقط درس خونده و زحمت کشیده و بقیه همه بیسوادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اگر معلم خوب بالا سرت بود با لیسانس کارگر نمیشدی البته کارگری بسیار شریف است ولی گویا راضی نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
انصاف نیست که به خاطر خاطره هایی که از بعضی از معلمان که زمان مدرسه مارو تنبیه می‌کردن کینه به دل بگیریم و به دروغ بگیم وضع مالی و حقوقشون خوبه و کاری نمی‌کنن. از قدیم گفتن تا وقتی با کفش کسی راه نرفتی از راه رفتنش ایراد نگیر. اگر میبینید معلمان از وضع حقوقیشون ناراضی هستن حتماً یه ایرادی توی کار هست وگرنه چرا کارمندان بانک یا شرکت نفت ناراضی نیستن و مطالبه نمی‌کنن؟ نمیگم اونا حقوق زیاد میگیرن میگم معلما نسبت به زحمتی که میکشن حقوق خیلی ناچیزی میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
جناب آقای رئیس جمهور عدالت را فدای ترس و وحشتت نکن
چرا فقط مشکل مالی معلمان باید برطرف شود؟؟؟!!!

پس ما کارمندان مظلوم پست که جوانیمون را صرف شرکت ملی پست کردیم و حکممون هم کمتر از حکم فرهنگیان است و کارمون چندین برابر کار فرهنگیان است چی؟؟؟
چرا نباید مشکل مالی ما و ادارات حداقل بگیر که از فرهنگیان حکم و دریافتی کمتری دارند حل نمی شود؟؟؟!!!
جناب رئیس جمهور حکم حقوقی کارمند پست با مدرک فوق لیسانس کمتر از سیکل ادارات برخوردار و حتی کمتر از فرهنگیان محترم است
جناب رئیس جمهور چرا اینقد اجحاف و تبعیض؟؟؟!!!
چرا نظام هماهنگ پرداخت اجرا نمی شود؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی شود.
اگر مرد میدانی، رتبه بندی معلمین شاغل در مدارس را اجرا کن. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
با سلام . در گذشته اکثرا ثروتمندان . تجار بزرگ و مدیران رده بالای حکومت علاقه بسیار زیاد به انتقال سرمایه به خارج از ایران داشتند و اکثرا این در قالب خرید خانه و سرمایه گذاری ذر شرکتهای خارجی اتفاق می افتاد و . متاسفانه الان خروج سرمایه از ایران به مدیران اجرایی و نمایندگان و اقشار متوسطه نیز کشیده شده است . با توجه به حقوق نجومی و درامدهای زیاد نمایندگان و مدیران این امکان برای انها فراهم است اما اقشار متوسط برای اینکه بتوانند در خارج از ایران خانه بخرند . تلاش می کنند که زمینهای کشاورزی را به اپارتمان و یا ویلا تبدیل کرده و با فروش ان هزینه خرید خانه در خارج از ایران را مخصوصا در دوبی و ترکیه فراهم کنند . متاسفانه عدم اجرای طرح کادستر بطور کامل در ایران این امکان برای اقشار متوسط فراهم شده است و الان شاهد تبدیل زمین های کشاورزی به اپارتمان و ویلا در گیلان و مازندران و استانهای شمالی و استانهای بسیار نستعد برای کشاورزی هستیم . و اگر روند به این صورت پیش برود ممکن است در اینده زمین های باقی نماند . و این جای تاسف است که بعد از چهار ده 3% زمین های کشاورزی سندار شده است .شاید مدیران چنین تصور می کنند که چون خداوند نعمت بسیار بزرگ نفت و گاز طبیعی به ایران داده است با فروش ان می توان امنیت غذایی را تامین کرد . در صورتی که امریکا . المان . انگلیس . فرانسه . ژاپن با وجود قدرت برتر اقتصادی در جهان .هیچ موقع امنیت غذایی خودشان را کنار نمی گذارند . لذا دیده می شود تلاش بسیار گسترده در حفظ زمین های کشاورزی . جنگل و مراتع خودشان می کنند . و حتی بدانجا پیش رفته اند که برای جلوگیری از تخرین زمین هایشان بسمت برقی کردن تمامی وسایل و استفاده از سوخت پاک یعنی گاز طبیعی روی اورده اند . خودرو برقی . قطار برقی . لوازم سرمایشی و گرمایش برقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
دوسوال در این مقوله مطرحه.آیا معلمین عزیز از اوضاع معیشتی راضی هستن؟قطعا خیر.آیا پدرمادرا .جامعه از سطح سواد و تحصیلات دانش اموزان راضی هستن؟قطعا خیر.هم دولت در حمایت از معلمین کاستی نشون داده.هم معلمین در آموزش بچه های مردم کاهل بودن یا سواد لازم جهت آموزش و تدریس نداشتن هردو باید حل بشه.وقتی هم حل میشه که هم دولت و هم‌معلمین عزیز اعتراف کنن کم کاری کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
جنابعالی سفسطه کردی تا هم دولت مقصر جلوه بدی هم معلمین... این استدلال ها برای خودت نگه دار... معلم با این که پول نداشت بهترین ها تربیت کرد روی یخچال خانه اش درست داد روی خانه اش!! اعتراف کن که فقط می خواستی دولت و معلمان با هم بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
معلمین عزیز نه تنها کم کاری نکردند، بلکه بیش از ظرفیت علمی جامعه هم فعالیت کرده اند و این سبب شد که نادان هایی مثل تو فکر کنند که زیادی می فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
توهین نکن، معلمان سوادش رو دارن ولی باید طبق برنامه ای که آموزش و پرورش بهشون میده و طبق کتاب درسی آموزش بدن نه هرچیزی که سوادش رو دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
مگر وضعیت علمی دانشجویان خوب است درصورتیکه اساتید حقوق های بالا می گیرند هم دانشگاه وهم مدرسه ها ودرهمه بخش ها مشکل داریم چون افراداحساس می کنند یادرواقعیت می بینند عدالت رعایت نمی شود درصورایکه عدالت در پرداخت ها نباشد کیفت کارها بالا نخواهدرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
آیا همه اساتید دانشگاه سواد لازم رو دارن؟ آیا کارشون رو به درستی انجام میدن؟
خیر
آیا همه دانشجویان از کیفیت تدریس اساتید راضی هستن؟
خیر
ولی کسی به حقوق اساتید خرده نمیگیره

این دوگانگی رفتار با معلم نسبت به سایر شاغلین آزاردهنده اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
ایرادهای آموزش پرورش ساختاریه.یک میلیون و صد هزار کارمند برای یه سازمان خیلی خیلی زیاده.دروس غیرضروری و زائد و بی مصرف بایستی حذف یا تجمیع بشه.دروس کاربردی و مورد نیاز جامعه کنونی باید اضافه بشه.مدارس باید هوشمند اداره بشن .نخبه پروری و استخدام نخبگان بایستی اولویت پیدا کنه.حتما و حتما بازخورد تحصیلی و آموزش از دانش اموزان پیگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
یکطرفه قضاوت نکنید.مطالبات معلمها یک طرف و به حق و به جاست.ولی مطالبات اولیاء هم هست.ایا معلمین عزیز سواد متناسب با شغلشون رو دارا هستن؟آیا جامعه از بازخورد آموزشی و فرهنگی دانش آموزان راضیه؟سطح سواد دانش اموزان نسبت به ده یا ۲۰ سال پیش تنزل داشته یا ترقی؟اکثریت جامعه به این سوالات جواب منفی میدن.بله دولت بایستی معلمین عزیز رو حمایت کنه ولی معلمین هم وظیفه دارن سطح سواد خودشون و دانش اموزان رو ارتقاء بدن .معلمی که در دوخط پیام ۴ تا غلط املایی داره معلمی که ۴ تا حساب کتاب درست نمیتونه انجام بده نباید بالاسر دانش آموز وایسه و طلبکار هم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه شما سواد نداری معلمان جدید فوق لیسانس و دکتری از بهترین دانشگاه ها و رتبه ها هستند! بعضی ها که میگن که مثلا استاد دانشگاه بالاتر اصلا چنین نیست! چون معلم ها هم ارشد و دکتری هستند همتراز اساتید دانشگاه!! از سال 91 که دانشگاه فرهنگیان آمد تحول بزرگی در سواد معلمان ایجاد شد!! یک تحقیق کنید بد نیست!! با سواد ترین وزارت خانه با توجه به جمعیت و تناسبش آموزش و پرورش... اما دولت حمایت نکرده و حقوق کم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
اون معلمی که شما توصیف میکنی من تاحالا ندیدم ولی اگه بچه‌ها چیزی یاد نمیگیرن و مدرسه به دردشون نمیخوره تقصیر معلم نیست بلکه تقصیر کتاب‌های درسی بی‌فایده و موضاعتیه که آموزش و پرورش برای تدریس به معلمان ابلاغ میکنه. معلم که از خودش نمیتونه تدریس کنه براش تعیین میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بی سوادوباسواددر همه شغل ها داریم این را به همه تعمیم ندهید این همه مشکلات اقتصادی اجتماعی وفرهنگی ناشی از عملکرد افرادباسواد است یابی سواد پس اول باید حقوق این ها را قطع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
لطفا … !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
همین اوضاع برای دانشگاه و اساتید هم هست و بلکه بدتر
برخی از اساتید که الان روز به روز به تعدادشون اضافه میشه نه اخلاق نه سواد نه سلامت روان ندارن و حقوق بالایی میگیرن ولی کسی گله مند نیست بهشون
چون ریال به ریال جقوق اضافه شده و نشده معلمین رسانه ای میشه ولی کسی از حقوق سایر سازمان ها دم نمیزنه، از امکانات ویژه اشون کسی خبر پخش نمیکنه
Germany
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بنویسید رئیس جمهور بخوانید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بگذارید یک موضوع را برای همیشه حل کنیم!! معلم ها حاضراند تمام تعطیلات لغو شود اما حقوقشان به اندازه سایر کارمندان بشه ان وقت هیچ خانواده و دانش آموز هم گله از تعطیل نبودن نباید کنه!!! حقوقمون معلم در این شرایط اقتصادی 3 میلیون و خط فقر 10 میلیون به چه کار آید تعطیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
التماس میکنم اصول نوشتاری فارسی رو رعایت کنید آقای معلمِ طلبکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بله ولی این برای سیستم آموزشی قابل انجام نیست چون امکانات سرمایشی در مدارس نیست دوم هیچ فردی نمی تواند در مدت زمان طولانی آموزش ببیند نیاز است مدتی تعطیل باشد تاآموخته ها تثبیت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه بعضی ها به جای حمایت فقط می گویند نکات نگارشی و... عزیز دل شما نکات نگارشی را در مدرسه یادگرفتی! هر شغلی داشته باشی کلاس اول را در مدرسه گذراندی! این نظرات شما فقط از حسادت! متاسفانه ما مردمی داریم که اگر به کسی چیزی اضافه بشه فوری میگن چرا؟! حالا فقط در حد حرف! در ضمن اینجا نکات نگارشی لازم نیست نه کتاب نه پایان نامه نه مقاله! در پیام بعضی اوقات گفتار هم دخالت داره و متن علمی نیست! شما اصل قضیه بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
کسی که فعلا واکسن درست و حسابی نزده و روزی هزار نفر میمیرن.
فعلا خداروشکر مدارس آنلاینه.
سال دیگه هم آنلاین خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۰۸:۵۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
لطفا بگویید چرا درباره این داروی آلرگارد استاپ سیویر که میگن خیلی موثره و هیچ تلفاتی هم نداشته گزارش نمی‌نویسید؟؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
درود بر آقای رئیسی، آری کار درست اینه: مشکل مالی و معیشتی معلمان یکبار برای همیشه حل بشه امیدواریم با هم فکری و همکاری و همراهی و تصمیمات قاطع ریاست جمهوریی مثل شما و همکاران تون این اقدام تاریخی شما در دفتر زرین کارنامهٔ موفقیت آمیز شما ثبت بشه. با آرزوی سلامتی و موفقیت
Iran (Islamic Republic of)
کارمند مظلوم پست
۲۰:۲۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
چرا درود ؟؟؟!!!
چرا یکبار برای همیشه عدالت را برقرار نمی کنند؟؟!!؟
این آقا از شما فرهنگیان ترسیده و حساب می بره و بهمین خاطر می خواهد عدالت را فدای ترسش کنه
معلمان و بقیه کارمندان حداقل بگیر باید به عدالت از خط فقر بالا روند
بعد ساعات کاری معلمین و تعطیلات آنها هم حداکثر مانند بقیه ادارات شود
تا آنها نظیر متوجه سختی کار بقیه کارمندان شوند
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۷:۲۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
من‌به‌عنوان‌کارمند‌آموزش‌وپرورش‌باسمت‌خدمتکار‌سرایدار‌باحقوق‌۳۰۴۵۰۰۰‌تومان‌وحکمدولتی‌۳۸۶۵۰۰۰تومان‌استخدایش‌این‌عدالت‌است‌خواهشا‌بین‌کارمنهاتبعض‌کاری‌نکنیدبفکرهمه‌باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
چرا برای انتقال یک معلم انقدر سخت گیری می کنند پدرم سرطان مغز استخوان دارد و تقاضای انتقال ضروری دادم ولی رد شد. اینکه به تحریم مربوط نمیشه! بسیار راحت می شود موجبات آسایش دیگران را با تسهیل قوانین فراهم نمود. و در مقابل می توان باپیچش قانون فشار به یک معلم آورد. از رئیس جمهور فعلی انتظار خیلی بیشتری داشتم. امیدوار بودم باحضور ایشان این پیچش های بی مورد رفع رفع شود.تصورم این بود مانند ریاست جمهوری احمدی نژاد که به درد دل دانشجوها توجه شد و انتقال دانشجویان جهت رفاه حالشان تسهیل شد، انتقال معلمان نیز تسهیل گردد. اما دریغ! امیدوارم این درد دل به گوش ریاست جمهور یا حداقل کابینه تصمیم گیرشان برسد ودر زمینه تسهیل انتقالات معلمان گامی برداشته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
دکتر ویزیت 80 تومانی میگیره و ازش تشکر هم میشه و خیلی مشاغل دیگر اما اگر حقوق معلم اضافه بشه تهمت و بی احترامی در پی داره! واقعا بعضی ها نادان هستند!! معلمی که قرار فرزندان شما را راهنمایی کنه هر چه دغدغه اش کمتر باشه بهتر عمل می کنه و به نفع خانواده ها و جامعه است!! آموزش و پرورش سازمان مردمی و با مردم سر و کار داره کدام سازمان این همه حق نظر و دخالت میده!! پس شما هم مطالبه گر باشید تا فرزندان شما بهتر بیاموزید و اگر واقعا کسی کم کاری کرد بعد از افزایش ها پیگیری بشه!! مطمئن باشید هیچ معلمی دلش نمی خواهد فرزندی بی سواد بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
نه برخی معلم های خودبین و متکبر و بیسواد هرچه بیشتر برایش بریز بپاش شود بیشتر می خواهد و راندمان و بار علمی آنچنانی هم ندارند

چرا شما خواستار اجرای عدالت نیستید عدالت در تمامی نظام اداری ایران یعنی اجرای نظام هماهنگ پرداخت و نظام هماهنگ ساعات کاری؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
اصفهانی
۰۰:۴۲ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
دوست عزیز طوری سخن میگویی که کشوریعنی اموزش وپرورش عزیزم کارتو مهم هست کار دیگر شغلهای کشورهم مهم هست اگررفتگر وتخلیه زباله دوروز شهررا نظافت وزباله های را جمع اوری وتخلیه نکنند بوی گند زباله شهروساکنان شهررا ازار میده ویا همین پزشکی که میفرمائید 80هزارتومن ویزیت میگیرد اگر نباشد جنابعالی ومعلمان دیگر وافراد دیگر بخاطر ذات الریه باید بمیری ومن نظامی وهمکارانم نباشم تا امنیت مرزوکشورراتامین نکنم نمیتوانی شب باخیال اسوده درکنار همسر وفرزندات سربربالین بگذاری ودیگر کارگران وکارمندان بخشهای دولتی لطفا طوری سخن نگو تافته جدابافته هستید اگر شماها معلمین به وظیفه سازمانی خود یعنی اول تعلیم وتربیت به شاگردان بخوبی اموزش میدادید الان اینقدر جرم وجنایت وبزه کاری درجامعه نداشتیم اگر حقوق شماها کم هست ایا دلیلی میشود درتعلیم وتربیت کم کاری کنید/؟ لطفا سازمانی وصنفی نظر ندهید دوست عزیز فقط سازمان مردمی نداریم الان همه وزارتخانه ها ونیروهای مسلح مستقیم وغیرمستقیم بامردم سرکاردارند لطفا برای مطالبه گری تشویش اذهان نکنید حقوق شماها بدنیست خوب هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
در هیچ دولتی به اندازه دولت روحانی به معلمین نرسیداند من اطلاع دارم چند بار چهل در صد به حقوق معلمین اضافه شده بی انصافی است انکس که می گوید در دولت روحانی به معلمین ظلم شد حتما از این تند روهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
مستندبگو دولت قبل فقط حرف می زد عملی درکارنبود وآمارساختگی ارائه می کرددرزمان روحانی حقوق ها کاهش پیدا کرد چون تورم حداقل ده برابر افزایش حقوق بودقدرت خرید خیلی کم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
تو تا حالا کجا بودی؟ تورم دولت لیبرال چند برابر حقوق معلم شاغل در مدرسه بود. الان همه معلکین شاغل در مدارس زیر خط فقر حقوق می گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
آره حقوقا ۲ برابر شد قیمتا ۱۰ برابر خوب معلما معیشتشون حل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
درود بر آقای رئیسی، آری کار درست اینه مشکل مالی و معیشتی معلمان یکبار برای همیشه حل بشه امیدواریم با هم فکری و همکاری و همراهی و تصمیمات قاطع ریاست جمهوریی مثل شما و همکاران تون این اقدام تاریخی شما در دفتر زرین کارنامهٔ موفقیت آمیز شما ثبت بشه. با آرزوی سلامتی موفقیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
برید ببینید معلمی که سوادش یک دهم سواد استاد دانشگاه حق التدریس است چقدر است، این قدر به این معلم ها حقوق ندید، به خدا استاد حق التدریس دانشگاه آزاد داره با مدرک دکترای تخصصی ، ترمی دومیلیون میگیره، یعنی هر ترم چهار ماهه، میشه ماهی 500هزار تومن، تازه اونم سروقت نمیدن هر دوترم که درس بدی حقوق سه ترم پیش را بهت میدن، یعنی وقتی حقوق واریز میکنن ، شما هنوز حداقل دوترم دیگه طلبکاری.....بعد آیا سواد معلم به اندازه یرسواد استاد دانشگاه است؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
معلوم خودت سواد نداری معلم ها لیسانس، فوق لیسانس و دکتری هستند از بهترین دانشگاه ها و بهترین رتبه ها!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
خخخخخ کجا زندگی می کنی برادر نکنه ژاپن یا آمریکا زندگی می کنی """ اینقد به معلما حقوق ندین """خندیدم دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
داداش شما یا کلاً ایران زندگی نمی‌کنی یا داری جوک میگی، حقوق یه استاد حداقل بالای ۱۰ میلیونه سواد معلم هم ربطی به سواد استاد نداره استاد باید به دانشجو درس بده معلم به دانش‌آموز ربطی بهم ندارن که مقایسه میکنی. جفتشون هم به یه اندازه زحمت میکشن ولی استاد چون بیشتر درس خونده حقوقش بیشتره. استاد دانشگاه هرچقدر بگیره نوش جونش حقشه ولی ۲ تومن مطمئنم نیست و حقوق معلم هم نباید انقدر کم باشه که خرج زندگی به سختی دربیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
نسنجیده سخن نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
باشه ! چشم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
لطفا اینو به کسی بگید که اساتید دانشگاه رو ندبده باشه
من یه معلمم با دکترای تخصصی
دانشگاه های تاپ کشور هم درس خوندم
واقعا اساتیدی داشتم که دانشجو و کارمندا از اخلاق افتضاحشون و سواد کمشون کلافه بودن
همه کارای پایان نامه امو خودم انجام دادم و حتی نمیدونست موضوعم چبه
برای تدریس هم خودمون درس میدادیم و سر کلاس چرت میزد
پس لطفا دقیق تر به اطرافتون نگاه کنید و منصفانه قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
از وقتی که استخدام شدم فقط اعتراض و به دنبال آن وعده شنیدم از عمل هیچ وقت خبری نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بله تمامی وقت شما شده اعتراض و تعطیلات

و تنها چیزی که در آموزش و پرورش مفهوم ندارد بار علمی و آموزش پیشرفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
صدای ساز معلم در نسل بعدی شنیده خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
مملکتی که معلمانش زیر خط فقر باشند .باید سرش رو گل گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
دوست عزیز که معلم هم هستی ضرب المثلهای فارسی رو درست استفاده کنید درش رو باید گِل گرفت نه سرش.اینهمه بی سواد در آموزش پرورش چیکار میکنن؟۹۰ درصد یه جمله بدون غلط املایی بلد نیستن بنویسن ولی همگی طلبکارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
شما حکم کارگزینی ایشون رو دیدید که میگید معلم هم هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
غلط املایی نیست عزیزم ، عدم اطلاع از ادبیات عامه و ضرب المثل هاست شاید ایشون دبیر ریاضی باشه ، قبل اینکه سریع حمله کنی یک دقیقه تفکر !!! مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
امثال تو لیلاقتشان معلمی مثل من است
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
یک استاد دانشگاه فقط علم رو آموزش می ده به دانشجویان حقوقش سی میلیونه یک معلم هم تربیت وهم علم به دانش آموزان آموزش می ده حقوقش شش میلیونه ...نوع کار وساعت کاریشون یکی هست ولی اینقدر تفاوت بی عدالتی هستش هیچ کس به حقوق زیاد اساتید دانشگاه حساس نیست تازه اگز امکانات آموزشی در مدرسه ودانشگاه رو مقایسه کنید می بینید که معلمی که در منطقه محروم با کمترین امکانات کار می کند حقش باید از هر استاد دانشگاهی بیشتر باشه حتی الان که آمزش مجازی هست استاد دانشگاه در دفتر کارش توی دانشگاه با امکانات دولتی دانشگاه تدریس میکنه ولی معلم باید در خانه با وسایل شخصی واینترنت خودش آموزش شاگرداشو انجام بده طبق قانون مصوب مجلس ودولت برای مشاغل مشابه باید حداقل برابری 80 درصد حقوق رو داشته باشند ولی در مورد آموزش پرورش اجرا نمیشه چون توجیه کنندگان میگن بار مالی داره ولی برای آموزش عالی بار مالی نداره چون نماینده مجلس ووزرای دولت بعد از اتمام ماموریتشون در مجلس وهیت دولت جذب آموزش عالی بشن حقوق بالایی داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
تازه اون استادهای دانشگاه (که دیگه علم رو هم آموزش نمیدن) کلی ادعا دارند.
هر ترم دانشجوهای بیچاره رو با کلی تکلیف و تحقیق و ارائه و ... سرگرم می کنند که دانشجوها از درس بیزار بشن و استادها رو سوال پیچ نکنند. در حالیکه طبق سرفصل های وزارت علوم، برای هر درس تئوری، تمام وقت واحد درسی باید صرف تدریس بشه و حتی نوع ارزشیابی هم آزمون کتبی باید باشه و تحقیق و ارائه و اینجور مزخرفات کاملاً مخالف قوانین وزارت علومه. اما چون نظارتی نیست، استادها هر کاری دلشون بخواد انجام میدن.
ما خودمون ترم های پایین که بودیم، استادهایی داشتیم که از ۹ تا سرفصل وزارت علوم برای یک درس، فقط ۲ یا ۳ تا سرفصل رو در طول ترم تدریس می کردند و بقیه ترم پی کارهای بیهوده مثل تحقیق و ارائه و ... تلف میشد. (جدای از این بحث که هر ترم یکی دو هفته دیر شروع میشه و یکی دو هفته زود تموم میشه و وسط ترم هم چندین جلسه تعطیلی رسمی و غیررسمی هست و هر جلسه هم استاد نیم ساعت دیر می اومد و نیم ساعت زود میرفت و نیم ساعت هم وسط کلاس استراحت بود و ...)
ترم های بالاتر و مقاطع ارشد و دکتری دیگه واقعاً مصیب هست. چون استادها نمی گذارند دانشجوها سمینار و پایان نامه شون رو انجام بدهند و دانسجوها رو مدام مجبور می کنند که پروژه ها و مقاله هایی بنویسند که وظیفه دانشجو نیست هیچ ربطی به سمینار و پایان نامه نداره و در واقع امتیاز و افزایش حقوق این پروژه ها و مقالات فقط توی جیب استاد میره و دانشجو باید از جیب خودش هزینه کنه و زحمت بکشه که سودش بره توی جیب استاد.
بدتر از اینها اینه که هیچ نظارتی هم نیست و دانشجو کاملاً مجبوره که از دستورات استادها اطاعت کنه و اگر اطاعت نکنه، استادها اونقدر از کارش ایراد می گیرند که چندین ترم اضافه بر سنوات بمونه و در دانشگاه دولتی روزانه شهریه پرداخت کنه و در نهایت هم اگر خواسته های استادها رو انجام نده پایان نامه ش رو رد می کنند و یا اونقدر اذیتش می کنند که مجبور باشه انصراف از تحصیل بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
والا استادای ما که اصلا کاری نمی‌کنن اول ترم یه کتاب معرفی میکنن میگن هر فصلش رو یه دانشجو کنفرانس بده منم گوش میدم نمره میدم همین کلاً ما ندیدم اظهار نظری چیزی بکنه بعد حقوقش هم ۳۰ تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
چرا هیچکس صدای دانشجوهای بدبخت را نمیشنود ؟؟؟؟؟

توی دانشگاه ها از درس که خبری نیست.
استادها دانشجویی که هیچی یاد نگرفته رو مجبور می کنند پیاپی مقاله بنویسه و پروژه انجام بده. معنی اینکار چی میتونه باشه ؟؟؟
دانشجو خواه و ناخواه باید کلی هزینه به موسسات غیرمجاز پول بده تا یه مقاله یا پروژه بیهوده ی مزخرف انجام بدهند تا اون پروژه به اسم استاد ثبت بشه و سود و امتیاز و افزایش حقوقش توی جیب استاد بره. آیا این عدالت است ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
نگفتی زنگ زدن به اساتید باید با وقت قبلی و درخواست و اجازه قبلی باید انجام بشه چون هر لحظه خطر افتادن همون درس وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
حتی بعضیاشون درس هم نمیدن و کل بار درس رو میندازن رو دوش دانشجو که کنفرانس بدن و اونا تماشاچی باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
استادهای دانشگاه ما را بیچاره کردند. درس و پایان نامه و بدبختی خودمون کم نیست، استادها ها هر روز میگن یه مقاله یا پروژه جدید انجام بده. مگر آیین نامه وزارت علوم اینجور نیست که بعد از اتمام پایان نامه، باید یه دونه مقاله از پایان نامه استخراج بشه؟؟؟
پس چرا استادهای ما هنوز پایان نامه شروع نشده، ما رو مجبور می کنند سه چارتا مقاله و پروژه انجام بدیم که موضوعشون هم هیچ ربطی به سمینار و پایان نامه نداره؟؟؟؟
آیا این باجگیری نیست؟؟؟؟ اگر نیست پس چیست ؟؟؟؟ خدایا منو بکش از دست این همه مروژه و مقاله ی بیهوده. ای آسمان ها بر من بگریید و ای زمین ها مرا ببلعید.
آخه من کجا داد و فریاد کنم ؟؟؟ از این همه زور و باجگیری ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
کی میشه این حرف زدنا تموم شه وقت عمل برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
پس چی شد معرفی وزیر آموزش و پرورش؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بر عکس بعضی نظرات اتفاقا بودجه برای فرهنگیان نیست یک دکترمعلم با 25 سال سابقه حکم 7 میلیون دارد!! ولی پدر یکی بنده خدا که پاسدار گفت 18 میلیون میگیره! یک استاد دانشگاه 40 میلیون! یک پرستار10 میلیون! یک دیپلم بهورز 8 میلیون! یک معلم جوان 3 میلیون!! یک خدماتی بانک 15 میلیون! یک کارمند پتروشیمی تازه استخدام 12 میلیون!! یک اورژانس 8 میلیون! یک پزشک حداقل 15 میلیون!! تازه مزایا هم به این موارد اضافه کنید! فیش های حقوقی با سند و مدرک موجود! چرا فقط بودجه برای فرهنگیان نیست!!! یک کارمند زندان 18 میلیون!! مدیران دولتی و رءیس ها 20 30 میلیون!! چرا فقط بودجه برای فرهنگیان نیست!! با سایر کارمندان همسان سازی کنید! یک معلم حداقل 10 میلیون کنید! از نجومی بگیران کم کنید و بودجه آن را مهیا کنید!! 6 تا 14 میلیون حقوق اساتید زیاد کردید!! معلمی که همه را تربیت می کند از همه کمتر بگیرد یعنی چه؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
دوست عزیز تبلیغ منفی نکنید الان لیسانس بالای 25سال دراموزش وپرورش کمتر از9تومن نمیگیرند ان دکتر معلم 25سال سابقه 7تومن کذب محض هست من درخانواده ام هم دبیر دارم هم افسر ارشد ارتش لطفا خشک مغزی کامنت نذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
اگر تربیت شده های معلم یکی تو باشی که دروغگو باراوردن باید گفت فاتحه تعلیم وتربیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا من فیش حقوقی دکتر معلم با 25 سال خدمت را دیدم بنده خدا راست میگه 7 میلیون بود حکمش و بقیه فیش ها در فضای مجازی منتشر شده و کاملا درسته کاش به جای این نظرات که می خواید کتمان سازی کنید فیش حقوقی همه ی کارمندان دولت شفاف سازی میشد تا ملت می انسانی چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
راحترین شغل معلمیه..... از دوازده ماه سال 8 ماه کار می کنن بیمه طلایی که دارن حقوق بالا هم می گیرن انواع وام بهشون میدن همیشه هم نالانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بیمه طلایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
نادان بیمه طلایی چند سال حذف شده به خاطر همین بودجه ندادن به فرهنگیان!!! حقوقمون 3 میلیون اگر بالا میدونی واقعا احمقی!! شرف داشته باش این همه معلم درس بهت یاد!! کدام کارمند دوشیفت کار می کند!! عصر تصحیح برگه، گزارش ها، آماده کردن کلیپ و خیلی چیزهای دیگر که روحت هم خبر نداره هر وقت معلم شدی نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
برادر عزیز وظیفه معلم یادگیری و یاددهی است که بخش بزرگتر آن یادگیری است یعنی معلم اون موقع که به نظر شما بیکار هست باید برود دنبال افزایش یادگیری های خود و مجهز شدن به علم روز، متاسفانه معلم مجبور هست برای گذران زندگی خانواده اش به شغل هایی مثل مسافرکشی و ... بپردازد و تا این موضوع اصلاح نشود وضع جامعه به همین منوال خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
ای نادان ترین مردم
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۷:۱۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
حقوق ۵ تومن با ۲۰ سال سابقه، بالاست !
بیمه تکمیلی مون،نقره ایم نیست چه برسه به طلایی،مرکز درمانی بپرس بیمه تکمیلی فرهنگیان دارم ببین چی شامل میشه.
درباره آسونی کار هم باید تجربه کنی تا بفهمی،ان شاءالله شرایطش فراهم بشه تجربه کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
این حرف کذب محض من فرزند فرهنگی هستم هیچی هم بهمون نمیدن تازه ۱ برج حقوقشون تمومه هیچی هم نمی خریم یخچالمونم خالیه کل ماه رو فقط چای می خوریم تازه از وسایل خودمون برای تدریس به بچه های شما استفاده می کنیم که شما ببین ۱ گوشی بخوای برای تدریس مجازی استفاده کنی کم کمش ۵ تومان میره تو پاچتون ، اصلن نه وام میدن نه هیچی اگر هم بدن که کسی نمیره ۵ تومن بدن که ما ندیدیم انگار به گدا می خوان پول بدن ( پر توقع های زبان دراز به جای این همه حرف مفت بیان یکبار بجای یک معلم تدریس کنین اگر تونستین بعد در مورد این شغل نظر بدین همونطور که معلمان در مورد شغل بقیه شما نظر نمیدن حق خودشونو میخوان ، کدوم یکی از شما ۷ صبح رو تا ۲ بعد از ظهر حاضرین سرپا وایسین با چندر قاز حقوق )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
تا وقتی با کفش مردم راه نرفتی، به راه رفتنشون ایراد نگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
آقا یا خانوم ... ناشناس۱۷:۳۴/۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ، خونتو کثیف نکن عزیزم طوری نوشتی که دلم برای خودم سوخت خخخخ ، جواب اب.... خاموشی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
اگه از دید شما نگاه کنیم که اساتید دانشگله بدترن، دیر میان،زود میرن، درس هم نمیدن،بیگاری هم میکشن از دانشجوها

طبق تحقیقات، هر ساعت تدریس معادل ۸ ساعت کار در معدنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
آیا اینکه حقوق استاد های داشگاه کم است، تقصیر دانشجو هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چرا استادها سعی می کنند کمبود حقوقشون رو از جیب دانشجو تامین کنند؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا دانشجو باید کاری که وظیفه اش نیست رو انجام بدهد؟؟؟؟؟؟؟
چرا دانشجو باید مقاله و پروژه انجام بده که امتیاز و پولش توی جیب استاد بره ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
یه فکری هم به حال استادهای دانشگاه بکنید.
حقوق استاد کفاف خوشگذرونی هاش رو نمیده، گناه دانشجو چیه که باید با هزینه خودش پروژه و مقاله و هزار کوفت و زهرمار انجام بده تا امتیاز استاد بره بالا و حقوقش زیاد بشه؟؟؟؟؟؟
چرا کسی رسیدگی نمی کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی بدبخت خاک بر سر
۱۵:۲۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
حالا که میخواهید مسائل مالی معلمان را یکبار برای همیشه حل کنید، خواهشاً یه فکری هم برای کمبودهای مالی استادان دانشگاه هم بفرمایید. به خدا پدر ما دانشجوها رو درآوردند. می خواهند کمبود حقوقشون رو از جیب دانشجو تامین کنند و با هزارجور اجبار و باجگیری، دانشجوها رو مجبور می کنند پشت سر هم مقاله های بیخودی بنویسند تا امتیاز و افزایش حقوقش برای استادها باشه. یا دانشجوها رو مجبور می کنند وارد طرح ها و پروژه های صد من یه غاز و بیهوده بشن تا به اسم پروژه، گرنت و پژوهانه و ... بگیرند بذارند توی جیب خودشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
مسئله جوانان نخبه کارنامه سبز 99 رو هم یکبار برای همشه حل کنید لطفا
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
چرا باید حقوق معلم و پرستار و نیروی انتظامی اینقدر کم باشه ولی فلان محضر دار و فلان پزشک و فلان وکیل اینقدر زیاد . چرا اینقدر تو کشور ما بین مشاغل خدماتی تفاوت زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
Yjc عزیز پیگیر رتبه بندی معلمان باشید لطفا ...معلمان در. تنگنا و تبعیض هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
سرهنگ بازنشسته ارتش مسافرکشی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
ان احمق هایی که می گفتند حقوق معلم خوب است کجایید؟! اگر حقوق معلم خوب بود الان جناب رئیسی به فکر حل کردن مشکل مالی معلمان نبودند!! اینا تبلیغات برای اول مهر و فقط شعار!! ان کسانی که گفتند معلم دوسال خوابید شرف و انسانیت ندارند! دو شیفت تا ساعت 12 شب در فضای مجازی با 3 میلیون حقوق کار کردیم بیشتر از هر کارمندی!!! خدا از سر دروغ گویان و تهمت زنندگان نگذرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
سلام داداش همه معلمان که مثل شما نیستند
من خودم دانش آموزم دیدم یه عده محدودی از معلم ها بی انصافی می‌کنند در حق دانش آموز و کارشان را خوب انجام نمیدن که البته پولی که میگیرن اشکال داره ولی معلم داشتم که خدایی خیلی خوب کار میکنه و اینکه به وجدان آدم ها بستگی هم داره و هرکسی یه جوری وجدان خودش رو راضی میکنه و اینکه شما چرا به خودتون میگیرین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
فعلا فقط تمرکز کنید روی دلار و اینا تا قیمتا پایین بیاد بابا قیمت ها برگرده به حالت نرمال مشکلات دیگم زودتر حل میشن به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
زمینه تحول در آموزش و پرورش آماده نیست. ما برای اینکه کشور را رو به توسعه ببریم نیازمند 4 جراحی هستیم. 1- بازطراحی ساختار سیاسی و مدیریتی کشور؛2- بازطراحی ساختار سیاسی کشور2- بازطراحی فرهنگی و 4- تحول آموزش و پرورش به یک رویه آموزشی نوین. برای هر کدام از این بخش ها برنامه ویژه ای لازم است . اولویت فعلا با تحول سیاسی می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
حقوق جهانی معلم چند است همان را اعمال کنید آقای رییسی قول دادید رتبه بندی را سریع اجرا کنید الوعده وفا
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
حقوق مادر و پدرت که معلم اولت بودند چند بود??? هر قدر بدی کمه
جهان حقوقی نداره جانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
شما مثه ژاپن و آلمان دانش آموز تربیت کن و آموزش بده ماهی ۱۰ هزار یورو هم حقوق بگیر نوش جونت.نمیشه که ۹۰ درصد دانش اموزا غلط املایی و کمبود علمی داشته باشن و معلمین هم از حقوق جهانی حرف بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
آقای رئیسی این شعار را عملی خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
آقای رئیسی حرف سنگینی زد گفتن یک بار برای همیشه باید وضعیت مالی معلمان حل شود

بسم الله مَرده و قولش
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
خیلی زرنگی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
با اینکه معلم نیستم اما زندگی معلمارو درک میکنم چند تا

دوستام معلمن ، نسبت به ارزش کاری که دارن انجام میدن واقعا حقوقشون ناچیزه..
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
چنده??علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
خداوکیلی زیاد معلم های خوبی در کشورمون نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
احسنت.. تا وقتی نخبه های کشور جلوی وزارت آموزش و پرورش شب رو صبح میکنن نباید منتظر پیشرفت باشیم.
#رئیسی کانامه سبزهای نخبه ماده 28 سال 99 را دریاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
همین حقوقم اضافشونه. دائم یا تعطیلن یا در حال پیچوندن مدرسه. سطحشونم الا ماشاالله... ادعاشونم وای وای وای...
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
اگرداشتیم که شما روزگاری داشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
اعمال مدرک فرهنگیان مشکل داشت؟ نوبخت... برای ما مشکل درست کرد.
دوسال عمرمان را صرف تحصیل کردیم فقط برای این که در تدریس عملکرد بهتری داشته باشیم به جای قدردانی و تشکر از اعمال مدرک ما خودداری می کنند افزایش سیصدهزار تومانی بابت مدرک را نخواستیم حداقل در احکام کارگزینی اعمال شود این را هم از ما دریغ می کنند خدا از باعث و بانی آن نگذره ان شاءالله
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
روزی معلمان واسه خودشون عزت و احترامی داشتند اما الان چی الان هیچی ندارن..

وقتی معلم تو زندگیه خودش مونده بعد توانایی آموزش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
با احترام به همه معلمان عزیز باید گفت دبیران که کلاس های خصوصی هردرسی تا 5 میلیون هم میگیرند یه وقتهایی حقوقشان از یه رئیس هم بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
با احترام انها دلال های سر گردنه کنکور هستند نه معلم اشتباه نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
روزی معلمان عزت داشتن که از اون نسل قاسم سلیمانی ها پرورش یافتن ولی حالا چی؟!
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
کار دیگری بلده? بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
معلم را هنونه زیر بغلشون گذاشتن با شعار اینکه معلمی شغل انبیاست و بزرگشون کردن در صورتی که یه فرد معمولی از جامعه بودند با افکار و روحیات هر فرد عادی و البته گاهی روحیات روان پریشانه .معلم داشتیم جنگ زده بود از آبادان می آمد ،موهای دخترها را می کشید می چرخوند و محکم می زد به تخته ،بعد ها یکی از همون هم کلاسی هام خودکشی کرد ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
ده ساله همینو میگن باید باید ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
فعلا شعارها باید باید . کی باید انجام بده
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
همه همینو میگن ما همه همینو میگیم ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
خدا خیرش بده اگه عمل کنه به وعده هاش
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
اگه بتونه عمل کنه
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۴:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
نمی توان پذیرفت که معلمان حقوق زیادی می گیرند اما تردید نباید داشت که با افزایش چندین برابر حقوق دریافتی مشکل برطرف نخواهد شد و مشکل جای دیگر است مسئولان باید به روش خاص و ویژه ای نسبت به این موضوع اقدام فرمایند در غیر این صورت موفقیت بدست نخواهد آمد و باز هم مطالبات تداوم خواهد داشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
اشتباهی مثبت دادم.تنها راهی که غیر از افزایش حقوق هست کاهش قیمت کالاها و خدمات است که مشاغل ازاد هرچه قدر هم که سود کنند باز می گویند کم است و ضرر کرده اند این چه ضرری است که هر روز گوشی و ماشین جدید می خرند و می خواهند تعداد مغازه هایشان را بیشتر کنند?
France
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
این معلمان که دوساله خوردن و خوابیدن حقوق گرفتن سالی کلا ۴ ماه بیشتر سر کار نیستن همیشه هم نالانن پس ما چی که صبح تا شب کار میکنیم برای ۴ میلیون تازه اگه یه روز هم سر کار نریم از حقوقمون کسر میشه اینا دیگه بابا خیلی پرو شدن یه روز نمیتونن تو کارخانه یا شرکت کار کنن هر روز هم اعتراض و راهپیمایی دارن تو اکثر شهرها بشنید سر جاتون بسه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
دوست عزیز بنده راضیم معلم فرزندم بیشترین حقوق را بگیره حداقل مطمئن هستم که تنها فرزندم با توجه به استعداد خود ادامه تحصیل خواهد داد چون اگه معلم فرزندم مشکل داشته باشه استعداد فرزندم از بین میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
توهم میخواستی بری معلم بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بی خود می کنی زیر پست معلم ها نظر میدی اگر عرضه داشتی تو هم اعتراض می کردی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
حقوق شما هم کم است ولی دلیل نمی شود به معلم اعتراض کنی اعتراض شما باید به مسئولان مربوطه باشددرشرایط فعلی زندگی باحقوق زیرده میلیون بسیارسخت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
تو هم عرضه داشتی میشدی معلم و تابستونا رو میخوردی و میخوابیدی.قدیما ما که معلم شدیم از فیلتر کنکور و مصاحبه و گزینش رد شدیم.مثل امروز نبود که آموزشیاران و سربازان با حداکثر 3 ماه دوره بشن معلم.پایین بودن شان معلم در ایران نشانه پایین بودن سطح فرهنگی است.چون تمام دنیا معلمین تعطیلات تابستانی و تعطیلات کرونایی دارن و شان بالایی هم دارن و بهشون توهین هم نمیشه و بهترین حقوق ها را هم میگیرن.این ما هستیم که هم دچار فقر مالی هستیم و هم مواجهه با فقر فرهنگی مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
این حرفا از سر فقر فرهنگی جامعه هست .من معلمم و با آموزش حضوری خیلی خیلی راحت تر هستم تا آموزش مجازی.بعضا واقعا از سر نادانی این حرفا رو میزنن نمیدونن که آموزش مجازی دردسرهای خودشو داره.اون موقع یک سوال مینوشتی کپی میکردی اما الآن باید بنویسی اسکن کنی و آپلود کنی در حضوری هنگام جواب دادن هم بر تمام دانش آموزان اشراف داشتی اما در مجازی مطمئن نیستی که خود دانش آموز پاسخ داده یا کمکش کردن.در حضوری بین دانش آموز و معلم تعامل برقرار بود ولی در مجازی معلم با مشکل ارزشیابی پایانی روبرو هست....البته این مشکلاتو همه نمیتونن درک کنن حتی بعضی از اولیاء چه برسه به مردم عامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
تنبل بودی درس نخوندی شدی کارگر.میخوای حقوقت هم از معلم بیشتر باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
میگن ما معلما عاشق هستیم ولی دروغه /بیشتریاشون عاشق تعطیلات تابستون و عید و تدریس مجازی و ... عاشق که اینقدر دنبال حقوق و مادیات نباید باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
شما هم باید حق خودتون رو مطالبه کنید نه اینکه به دیگران تهمت بزنید توی این دوسال معلمان با تمام کمبودها باامکانات خودشون تدریس کردن همه آرتروز گردن ومشکلات بینایی گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بزرگوار اگه ی بار بری سر کلاس متوجه سنگینی کار معلمی نمیشی اما اگه بعنوان معلم موظف سر کلاس بری بتدریج متوجه میشی جریان از چه قراره(امیدوارم هر جا که هستی موفق باشی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
بعضی از نظرات مایه تاسف است امیدوارم توسط معلم نوشته نشده باشند افرادی که می فرمایید معلم می شدی یا می فرمایید درس نخواندی وموارد دیگر همه انسان ها از نظر ما باید محترم باشند حتی کسانیکه عامدانه یا سهوی توهین می کنند وهمه حق دارند زندگی خوبی داشته باشند امیدوارم روزی برسد که اگرهمنوع ما مشکلی داشت یک صدا از اوحمایت کنیم جامعه به همه تخصص ها نیاز دارد واستعداد همه یکسان نیست ولی بهره مندی از حقوق مناسب حق همه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
راهکار بنویسید و به مسئولان اجرایی ابلاغ کنید تا همه اش حرف نباشد
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۴:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
پس کی باید انجام بده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
. کسی که ۳۰ سال تدریس می کند و وقتی بازنشسته می شود نه خونه دارد و نه خودرو آن هم زمانی که فرزندان بزرگ شده اند و مشکلات ازدواج و تحصیل و.. دارند . جرم معلم این است که نه دلال است و نه دزد و نه رانت خوار . حقوق اش هم که تا پانزدهم برج تمام می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
مثل اینکه همین معیشت فرهنگیان تمومی نداره و برای همه دولتها اهمیت ویژه ای داره .

خدا وکیلی دولت روحانی مگر کم حقوق فرهنگیان رو اضافه کرده ؟؟؟ حقوقهایی که چندین برابر شده . انگار همه کور و کرند .

هنوز هم فرهنگیان زیاده خواه میگن کمه و با اینهمه افزایش حقوق میگن اصلا حقوقمون فرقی نکرده و با کمال پر رویی میان میگن ما حقوقمون از یک کارگر کمتره !!!

خجالت بکشید ، بترسید از اینهمه انکار ، دروغ و زیاده خواهی . بودجه کشور فقط سهم فرهنگیان نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
احمق جان اینا همش تبلیغات!! معلمی که 3 میلیون میگیره و در همه ی افزایش های چندرغازی 100 تومن 200 تومن تازه به 4 میلیون رسیده از کارگری که 4800 با عیدی چند میلیونی و بسته های مختلف مثل کارخانه می گیره مقایسه کن! اگر معلم وضعیت خوبی داشت که اعتراض نمی کرد! فیش حقوقی موجود با سند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
دولت روحانی بدترین ضربه را به معلمین زد.حقوق معلم 20 درصد اضافه شد اما از طرف دیگر بازار 300 درصد گرانتر شد.یعنی اگر الآن هر معلم 10 میلیون تومن اضافه بشه باز دردی از معلم دوا نمیشه.من حاضرم 30 درصد از حقوقم کم بشه اما قیمتها برگرده به 3 سال قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
کم گرونی رو هم زیاد نکرد (ده برابر!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
الان کدوم معلمی ۳ میلیون حقوق میگیره؟یعنی کل دریافتی یه معلم ۳ تومنه؟خواهش میکنم دروغ نگید ۳۰ میلیون نیست.۳ تومن هم نیست.مثه بقیه کارمندانه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
رتبه قبولی دانشگاه تربیت دبیر در کنکور سراسری زیر ۱۰۰۰
رتبه قبولی اعضای فعلی هیئت علمی دانشگاه دولتی در کنکور بالای ۱۲۰۰۰
سندش موجود هست
حقوق دبیر از نصف حقوق عضو هیئت علمی هم کمتر است
#رتبه بندی فرهنگیان با بند همترازی مطالبه به حق جامعه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
زیرهزار که میره پزشکی یا حقوق یا مهندسی میگم معلمامون دروغگون میگن نه ببین چندتا دروغگو تایید کردن خجالت بکشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
شعار ندهید و عمل کنید! معلم نان ندارد با 3 میلیون چطور زندگی کند؟! 80 درصد هیات علمی که لغو می خواهید کنید فوق العاده ویژه که کم کردید؟! چطور به معلم می خواهید برسید؟! چقدر شعار و حرف؟! چرا یک معلم 3 میلیون بگیرد و سایر کارمندان 10 میلیون و کلی مزایا! حقوق ها همسان سازی کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
اگه حقوق هایکسان سازی شود اونوقت ساعات کاری ومرخصی هاهم باید یکسان سازی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
برادر گرامی کدوم معلمی ۳ میلیون حقوق میگیره؟چرا دروغ میگید الان حقوق زیر ۷ میلیون داریم؟۷ تومن هیچی نیس ولی بخدا قسم حقوق ۳ میلیون برای معلمین نداریم چرا اینقدر یه دروغ رو تکرار میکنین که مردم باور کنن؟
Italy
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
فقط بلدن دستور بدن؟! باید این حل شود باید آن حل شود
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۳:۳۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
علی مدد حاج رییسی

انشا... بعدش حقوق کارگرانی که زیر خط فقر درآمد دارند

و در نهایت کاهش تورم ۴۰٪ به ۱۰٪

خدا پشت و پناه خادمان به ملت شریف ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
باش به همین خیال ......
آخرین اخبار