معاون فنی و راه‌های روستای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث بازارچه پایانه مرزی پرویز خان خبر داد و گفت : درصدد تکمیل ۱۶ پروژه عمرانی هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید زاهدین چشمه خاور معاون فنی و راه‌های روستای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : پروژه عملیات لوله گذاری برای فضای سبز و دفع آب‌های سطحی و تصفیه آن به همراه خرید تاسیسات مربوطه درپایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان قصرشیرین از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

او گفت : پروژه بازارچه پایانه مرزی پرویزخان با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی در قصرشیرین، روکش آسفالت پاوه ­ نوسود با ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی در پاوه و تقاطع غیرهمسطح ایوان به گیلانغرب با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه‌های مذکور خواند.

چشمه خاور افزود: تکمیل زون‌های دوم، سوم و چهارم محوطه پایانه مرزی پرویزخان به همراه تکمیل دیوار محوطه با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه تعمیر، تعریض و محوطه پایانه مرزی سومار با ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های این اداره کل است.

او افزود: احداث راهدارخانه سرپلذهاب و دالاهو هر یک با۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و راهدارخانه اسلام آبادغرب با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.

معاون فنی و راه‌های روستایی گفت: علاوه بر احداث ساختمان نگهبانی و محوطه سازی راهدارخانه سرپلذهاب با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی، احداث فونداسیون و اسکلت پاسگاه پلیس راه پاوه­ - روانسر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در دست اقدام است.

او افزود: تهیه، نصب و راه اندازی یک دستگاه مخزن هوایی در پایانه مرزی شیخ صله و در پایانه مرزی شوشمی هریک با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های در دست اقدام هستند.

چشمه خاور از تکمیل پروژه برق رسانی به راهدارخانه هجیج با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه‌های خرید باکس ۲.۵متری جهت تعریض پایانه مرزی شوشمی و پایانه مرزی شیخ صله هریک با ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.