مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان   گفت: اهمیت تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و ارائه هرگونه خدمات در سطح جامعه به خانواده‌ها و فرزندان این عزیزان بویژه در حوزه تعلیم و تربیت یک ضرورت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  در نشست شهدا را مظهر عشق و دلدادگی به ذات حق دانست و اظهار داشت : اهمیت تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و ارائه هرگونه خدمات در سطح جامعه به خانواده‌ها و فرزندان این عزیزان بویژه در حوزه تعلیم و تربیت یک ضرورت است.

وی افزود: یکی از اولویتهای نظام آموزشی، توجه ویژه به فرزندان شهدا و ایثارگران است و به همین منظور خدمات ویژه ای را در سطوح و قالب های مختلف پیش بینی کرده و در راستای ارتقا و رشد و بالندگی آنان انجام می دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان داشت: همه برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام و یا پیش‌بینی شده برای سال تحصیلی آینده در مدارس شاهد باید با جدیت هرچه تمام تر و مشارکت و همفکری هر دو مجموعه آموزش و پرورش و بنیاد شهید و بهره گیری از بستر های گوناگون درون و برون سازمانی پیاده و اجرایی گردد.

جاوید فر  سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقا سطح دانش و بینش فرزندان شهدا و ایثارگران و تعامل و ارتباط دو سویه، خاطرنشان کرد: از آنجایی که شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر ذمه آحاد جامعه دارند و می طلبد تا آنچه در توان داریم دریغ نکرده و با تمام وجود ادای دین نماییم .

جاوید فر گفت: خوشبختانه در رصد و پایش فرایند های گوناگون آموزشی و تربیتی در سطح مدارس و بویژه کلاس درس، نگاه متفاوت و دقیقی در بین دانش آموزان مدارس شاهد حکمفرماست و این نشان از دقت نظر و حسن توجه مسئولین آموزش و پرورش به این مهم دارد که ستایشگر نگاه بلند دوستان هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار