اولین شبکه اجتماعی کودک و نوجوان کشور در حوزه برنامه نویسی در پارک علم و فناوری یزد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نخعی مدیر عامل شرکت دانش بنیان شبکه اجتماعی کودک گفت:  شبکه اجتماعی کودک و نوجوان در حوزه برنامه نویسی فعالیت می‌کند به طوری که کودک با بهره گیری از محیط سرگرم کننده در قالب انیمیشن و کارتون زبان برنامه نویسی را فرا می‌گیرد بدون اینکه خود آن‌ها متوجه آموزش شوند.

نخعی با اشاره به اینکه آموزش زبان برنامه نویسی ویژه رده سنی کودک و نوجوان در جهان ۱۳ ساله است، افزود: این آموزش در کشور نوپاست و رده سنی ۹ تا ۱۶ سال را دربر می‌گیرد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: کودکان و نوجوانان در این شبکه اجتماعی آنلاین می‌توانند بدون محدودیتی از برنامه‌های این شبکه اجتماعی در حوزه برنامه نویسی بهره‌مند شوند به طوری که به عنوان مثال یک کودک در دورترین نقاط کشور می‌تواند بدون احتیاج به جابجا شدن، از برنامه‌های آموزشی برنامه نویسی بهترین آموزشکده کشور بهرمند می‌شود.

او افزود: همچنین کودکان و نوجوانان کشور می‌توانند تولیدات خود در حوزه برنامه نویسی را در این شبکه آنلاین به اشتراک بگذارند و از تجارب و نظرات سایر افراد جامعه در بهبود کیفیت کار خود بهره ببرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.