مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: گازرسانی به بخش نیروگاهی استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال بالغ بر پنج میلیارد و ۵۸۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان رضوی مصرف شد که از این رقم ۲ میلیارد و ۵۷۱ میلیون مترمکعب معادل ۴۶ درصد تحویل بخش نیروگاهی شده است.

او با بیان اینکه در نیمه نخست پارسال میزان گاز تحویلی به نیروگاه‌های خراسان رضوی ۲ میلیارد و ۱۹۴ میلیون مترمکعب بود افزود: این رقم در امسال ۳۷۷ میلیون مترمکعب افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در نیمه نخست امسال یک میلیارد و ۹۷۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری ۳۷۱ میلیون مترمکعب در بخش حمل و نقل مصرف شد و ۶۶۹ میلیون مترمکعب نیز تحویل صنایع فولاد و سیمان استان شد.

افتخاری بیان کرد: در این مدت گاز طبیعی تحویلی به تمام بخش‌های استان به جز بخش خانگی و عمومی افزایش داشت که این مهم به صورت پایدار و ایمن و بدون محدودیت تامین شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصول سرد تامین پایدار گاز طبیعی بخش خانگی و عمومی در اولویت است، امیدواریم با تعامل و مصرف بهینه گاز طبیعی علاوه بر گرمابخشی خانه ها، امکان تامین حداکثری گاز طبیعی مورد نیاز بخش‌های صنعتی نیز فراهم شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.