فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: ۶۳ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از اجرای ۶۳ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

محقق زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها، ایثارگری و از خودگذشتگی ایثارگران دانست و گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس از ۳۰۰ ایثارگر در شهرستان کهگیلویه تجلیل می‌شود.

او با بیان اینکه به خاطر شرایط کرونایی رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور در شهرستان برگزار نمی‌شود افزود: رژه خودرویی و موتوری با مشارکت ادارات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی از مرکز فنی حرفه‌ای به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

محقق زاده برگزاری نشست روشنگری بسیج محلات، برپایی نمایشگاه خاکریز دفاع مقدس، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدای پایگاهی و آبروی محله، برگزاری کارگاه‌های آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تجلیل از دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری اردو‌های جهادی در دیشموک و چاروسا و ویژه برنامه آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد را از جمله  برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه اعلام کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.