مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌ و بلوچستان ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، متن پیام مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌ و بلوچستان به شرح ذیل است.

ﺑﺴﻢ ربّ اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

دفاع مقدس، آزمونی بزرگ بود؛ آزمونی همراه با صد‌ها تجربه و هزاران کشف و شهود که هرگز نمی‌توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید.

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ملت قهرمان ایران است؛ واژه‌ای که با هشت سال مقاومت، ایستادگی، اتحاد و همبستگی تعریف می‌شود. واژه‌ای که هشت سال حماسه‌آفرینی مردان و زنان این مرز و بوم را در دفاع از اسلام و مرز‌های این سرزمین به تصویر می‌کشد.

هفته بزرگداشت دفاع مقدس، که رهبر معظم انقلاب آن را «اوج افتخارات ملت ایران» معرفی می‌کنند، فرصت ارزشمندی است برای مرور مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی‌هایی که با خون پاک فرزندان دیروز این مرز و بوم خلق شد تا همچون آینه‌ای پیش روی نسل امروز قرار گیرد و چراغ راه گردد.

هفته بزرگداشت دفاع مقدس، فرصتی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا و تکریم رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی که با دستان خالی، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، هفته دفاع مقدس را به خانواده بزرگ امداد و مردم شهیدپرور استان سیستان‌وبلوچستان که مردانی همچون شهید میرحسینی و شهید عالی را در دامان خود پرورش داده‌اند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق روزافزون آحاد مردم شریف استان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار